eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKtóre aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych. › Re: Które aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych.
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Które aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych.
    Date: Tue, 17 Dec 2013 20:46:22 -0600

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote in message
    news:l8qnkg$n6s$1@news.task.gda.pl...

    > Chyba rozumiesz, że przy tej ilości aparatów (DxO pomierzyło już 243
    > modele, z tego te 116 jest jeszcze u nas w sprzedaży) trudno mi wchodzić w
    > dalsze szczegóły. :) Tym bardziej, że nie jestem tym typem, który
    > wystaje pod gablotkami sklepów foto i jara się nowościami... :)

    No szkoda, bo diabeł zwykle siedzi w szczegółach...

    > Ale jeszcze w jakich proporcjach? :)) 50:50? Jeśli tak, to czołówka
    > wygląda następująco (na końcu).
    >
    > (obawiam się tylko, że później praktyka kupujących te najcięższe
    > grzmoty mówi coś innego i nieraz przychodzi zapłakać, że nie wzięło
    > się kryterium wagi przy kupowaniu... :)

    Wziąłem pod oko pierwszego z Twojej listy, Nikona D5100.
    Opinie użytkowników? Niezachwyceni są, powiem Ci szczerze...
    Wręcz czytam dużo narzekań na to, że robią nieostre zdjęcia!
    Ktoś patrzył jak zamyka się lustro - zauważył że ląduje z lekkim
    przesunięciem się na końcu, jak tandeta z Chin a nie aparat
    z reputacją jaką powinien mieć Nikon.

    > O optyce nie mówię tu niczego, to zresztą temat tak wielowymiarowy, że
    > bardzo trudny do jednoznacznego sparametryzowania - trzeba analizować
    > ręcznie: kogo na jakie szkło stać, na czym mu zależy, etc.

    Widzisz, nie zatrybiłeś nawet, że pytając o następce PowerShot G9
    miałem pewnie na myśli innego małego, zgrabnego kompakta
    z górnej półki a nie jakiegoś kloca z lustrem które nikomu do niczego
    dziś nie jest potrzebne ;-)

    Pozdrawiam,
    Pszemol