eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKtóre aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych.Re: Które aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych.
  • Data: 2013-12-19 20:12:44
    Temat: Re: Które aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla oszczędnych.
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 04:32, Mariusz [mr.] pisze:

    > Dla oszczędnych - wagi poszczególnych składników:
    >
    > 1. Jakość obrazu: 20%
    > 2. Cena PL: 65%
    > 3. Masa: 15%

    Zastanawiam się czy takie liczenie i zmienianie sobie suwakiem
    procentowego udziału jakiegokolwiek parametru w celu dobrania sobie
    aparatu jest w ogóle użyteczne. Obstawiam, że tylko niewielka garstka
    użytkowników może skorzystać z takiej metody wyboru sprzętu. Ewentualnie
    handlowcy mogli by się czuć usatysfakcjonowani, choć też do końca nie
    mam pewności.

    Mnie osobiście interesowało jakie szkła będą dostępne do mojego aparatu
    i cena szkieł oraz aparatu. Interesował mnie też poziom szumów
    przetwornika. Duży wpływ na wybór aparatu miał też fakt braku
    klapoczącego lustra (stąd kierunek na SLT) a także dwa kółka a nie jedno
    do regulacji czasu i przesłony. Bezwzględne było to aby aparat mógł
    sterować oświetleniem studyjnym. Moich potrzeb nie sposób oddać w w/w
    parametrach.

    Marek