  • Data: 2009-04-24 08:04:14
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbowałem z mniej agresywnym ostrzeniem i demozaikowaniem EAHD.
    > http://grzyboo.com/temp/_1020005.png
    > Ostatni z prawej.
    > Jak dla mnie różnica między ACR a RT (EAHD) jest już naprawdę
    > niewielka.

    Ano. Z tym, ze majtkowy kolor nieba nadal mi sie nie podoba ;)

    > To chyba byłoby na tyle z mojej strony.
    > Organizator z PSE7 się sypie pod linuxem, a sam edytor aż taki
    > cudowny nie jest. Po za tym wolę kilkumegowego jpg jako wynik, niż
    > 40MB dng ;)

    JPG z maksymalna jakoscia z G1 jest zblizonej wielkosci
    do RAWa jesli nie wiekszy :)

    > No i podoba mi się sama filozofia pracy z RT, gdzie dwoma
    > kliknięciami myszy mogę sobie zaaplikować przygotowany wcześniej
    > profil z ustawieniami dla jednego lub wielu o

    W ACR tez da sie jednym klicknieciem przypisac
    "profil" do jednego czy wielu zdjec :)

    Z tego co widze Linuch obgryza koncowki wiadomosci ;)
    Ale jak chcesz byc cool to nie ma rady :)