  • Data: 2009-04-24 09:33:06
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-24 08:10:07 +0200, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> said:

    > Nigdy nie ostrze w ACR - ten plik zostal wywolany na zero,
    > a nastepnie podostrzony do <> takiego poziomu jak plik
    > z RT ktory dostalem. Jak byl ostrzony plik z RT nie wiem...

    Chodzi o to, że wołarki mają różnie rozwiązane silnik ostrzenia (m.in.
    różna ilość suwaczków, różne znaczenie wartości jakie się nimi ustawia)
    oraz różny stopień difoltowego ostrzenia. Jak w 2 różnych wołarkach
    ustawisz ostrzenie na zero, to z każdej będą ciut inne efekty. A skoro
    mowa tu cały czas o oglądaniu obrazka niemal na poziomie pikselków, to
    akurat ten aspekt bym pomijał przy wyborze softu. IMHO kolorki znacznie
    ważniejsze (i narzędzia do ich miąchania(, oraz takie duperele jak
    usuwanie aberracji, winiety etc.

    de Fresz