  • Data: 2009-04-24 07:49:21
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: grzybu <s...@s...sp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-04-24, pią o godzinie 08:10 +0200, Jakub Jewu?a pisze:

    > Nigdy nie ostrze w ACR - ten plik zostal wywolany na zero,
    > a nastepnie podostrzony do <> takiego poziomu jak plik
    > z RT ktory dostalem. Jak byl ostrzony plik z RT nie wiem...

    Spróbowałem z mniej agresywnym ostrzeniem i demozaikowaniem EAHD.
    http://grzyboo.com/temp/_1020005.png
    Ostatni z prawej.
    Jak dla mnie różnica między ACR a RT (EAHD) jest już naprawdę
    niewielka.
    To chyba byłoby na tyle z mojej strony.
    Organizator z PSE7 się sypie pod linuxem, a sam edytor aż taki cudowny
    nie jest. Po za tym wolę kilkumegowego jpg jako wynik, niż 40MB dng ;)
    No i podoba mi się sama filozofia pracy z RT, gdzie dwoma kliknięciami
    myszy mogę sobie zaaplikować przygotowany wcześniej profil z
    ustawieniami dla jednego lub wielu o