  • Data: 2009-04-24 08:14:54
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: grzybu <s...@s...sp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-04-24, pią o godzinie 10:04 +0200, Jakub Jewu?a pisze:

    > Ano. Z tym, ze majtkowy kolor nieba nadal mi sie nie podoba ;)
    A mi owszem, nawet się podoba ;)

    > JPG z maksymalna jakoscia z G1 jest zblizonej wielkosci
    > do RAWa jesli nie wiekszy :)
    Ja zapisuję z kompresją 98%. Wystarczy jak dla mnie. Laby i tak dng nie
    biorą ;)

    > W ACR tez da sie jednym klicknieciem przypisac
    > "profil" do jednego czy wielu zdjec :)
    Zdziwiłbym się jakby tak nie było. Szkoda, że akurat PSE7 nie działa w
    pełni pod linuxem, bo może by mi spasował.

    > Z tego co widze Linuch obgryza koncowki wiadomosci ;)
    > Ale jak chcesz byc cool to nie ma rady :)
    To akurat błąd użytkownika, nie linuxa ;)
    Używam linuxa pewnie od jakichś 10lat i już nie ma dla mnie powrotu do
    windows. Chociaż jak kupowałem netbooka, to kupiłem go z XP i do tego
    zainstalowałem linuxa. XP mam do filmów i jakby było potrzebne coś
    prostego do zrobienia pod windows. Niestety PSE7 na netbooku to byłaby
    porażka, więc nawet nie będę próbował.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy