-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Kto to dopuścił do eksploatacji?
References: <59af02c1$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: : : :
Date: Tue, 5 Sep 2017 22:33:17 +0200
User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 19
NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
X-Trace: 1504643597 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15206 77.253.217.116:43176
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39386
[ ukryj nagłówki ]Pan WM napisał:
> Tory wyglądają tragicznie.
>
> https://youtu.be/rhbhxFNXXjs
A jak inaczej mają wyglądać tory położone na wiecznej zmarzlinie?
Zdecydowanie lepsze były te kładzione na prostej jak stół zamarzniętej
tafli jeziora Bajkał. Co z tego, że wiosną po pierwszych roztopach
szły na dno, skoro już z nastaniem mrozów przychodziły nowe transporty
chętnych do pracy na świeżym powietrzu.
Jarek
--
Czerwony świt się z nocy budzi,
Z woli wyborców odszedł Churchill.
A tam transporty żywych ludzi,
A tam obozy długiej śmierci.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.17 22:54 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A