  • 41. Data: 2010-12-15 21:29:50
    Temat: Re: Kto się zakopał?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 17:31:17 +0100, Katanka wrote:
    >Niestey mój komplecik zimówek kosztował ponad 4 koła, a szukałem jak najtaniej.

    Teraz powiedz ile kosztuja Vectory w twoim rozmiarze.
    Bo ja o robociznie pisze - sama jazda na zimowkach zasadniczo nic nie
    kosztuje, bo jedne opony bys szybciej zuzyl i tez musial dokupic
    drugi.

    J.

  • 42. Data: 2010-12-15 21:33:20
    Od: z <z...@g...pl>

    Filip KK pisze:

    > Ciekawie wyglądała dzisiaj jazda w Trójmieście a raczej stanie w korku.
    > Ciekawe czemu ludzie nie zatrzymują się na czerwonym świetle? Koszmar...
    > Cały dzień za kółkiem, nerwosol w kieszeni i można jeździć.

    E tam... pojeździłbyś tak przez tydzień (u mnie drogowcy zaczęli
    naprawdę działać jak przyszła odwilż) to dopiero byś się wkurzył.
    Na cokolwiek bocznych drogach przez 3 pierwsze dni dosłownie raz
    przejechał pług. Potem tydzień kombinowania jak tu się minąć kiedy są
    tylko 2 koleiny do przejazdu.
    Na dodatek nikt nie pomyśli że jadącemu pod górkę trzeba ustąpić albo
    nie pchać się na siłę bo później wszyscy stoją.

  • 43. Data: 2010-12-15 21:38:16
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Bo ja o robociznie pisze - sama jazda na zimowkach zasadniczo nic nie
    > kosztuje, bo jedne opony bys szybciej zuzyl i tez musial dokupic

    Niestety nie są produkowane w 235x40/R18 :( Co do robocizny - Pan gienek kasował
    50zł, a porządni oponiarze 120zł za zmianę kompletu z przełożeniem na felgi
    całoroczne.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 44. Data: 2010-12-15 23:29:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-15 21:38, Katanka pisze:

    > Niestety nie są produkowane w 235x40/R18 :(

    Tylko po co się umartwiać zimówkami w takim rozmiarze?

    Za niecałą połowę tego co zapłaciłeś mogłeś kupić takie same Goodyeary w
    rozmiarze 215/55R16.
    Jeżeli dobrze kojarzę Cię z Mondeo, to nawet taki rozmiar znajdziesz w
    instrukcji.

    Zdolności zimowe miał byś nawet lepsze, a trochę gorsze osiągi na suchym
    asfalcie powyżej 200km/h też jakoś byś przebolał :)

    A różnica w cenie taka, że od razu wystarczyłoby na drugi komplet felg i
    nie musiałbyś już niczego przekładać, a jedynie zmieniać całe koła. A to
    też ma swoje zalety - można zmienić samemu, a nawet w zakładzie zawsze
    Cie wcisną między innych czekających tydzień w kolejce.

    Ale przede wszystkim dużo taniej i równie dobrze - lżejszą ręką można
    sobie pozwolić na wymianę takich z "ledwo średnim" bieżnikiem na nowe i
    bez wielkiego szarpania za portfel można brać zawsze wyższą półkę opon.

  • 45. Data: 2010-12-16 07:08:14
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Tylko po co się umartwiać zimówkami w takim rozmiarze?
    >
    > Za niecałą połowę tego co zapłaciłeś mogłeś kupić takie same
    > Goodyeary w rozmiarze 215/55R16.

    Miałem opony Continental w takim rozmiarze jak piszesz i kiepsko się to
    prowadziło. Była wygoda, to fakt i mniej w aucie trzeszczało i skrzypiało, ale w
    zakrętach było fatalnie. Zresztą teraz to gadanie nie ma juz sensu, bo opony
    kupiłem i 2 zimy musza jeszcze przetrwać. Potem auto idzie do zyda.

  • 46. Data: 2010-12-16 09:14:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:12:10 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=hzkVljL7bQM&NR=1
    >
    > prawie jak matiz ;]

    Bardzo smiesznie to wypada w zestawieniu z tym filmem:

    http://www.youtube.com/watch?v=NXYKaOh2jik&feature=r
    elated

    --
    Maciek

  • 47. Data: 2010-12-16 10:32:50
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Miałem opony Continental w takim rozmiarze jak piszesz i kiepsko się to
    > prowadziło. Była wygoda, to fakt i mniej w aucie trzeszczało i
    > skrzypiało, ale w zakrętach było fatalnie.

    To nie byla wina rozmiaru a modelu opon :)

    Miałem rozne zimówki, teraz mam Conti T810 i to najgorsza opona, na
    jakiej jezdziłem.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 48. Data: 2010-12-16 13:04:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-15 21:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Ponieważ 90% czasu zimą jedzie się prosto, po płaskim, ze stałą
    > prędkością, więc zimówki są bez sensu - CBDU :)

    Zimówki "statystycznie" są bez sensu. ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 49. Data: 2010-12-16 13:07:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-15 19:19, MadMan pisze:

    > BTW przypominam że chodnik jak nazwa wskazuje do chodzenia służy, nie do
    > parkowania. Ja parkuję raczej na parkingach, ale może ja dziwny jestem.

    Istnieją chodniki, na których zgodnie z prawem (nie na granicy prawa)
    można parkować i ja tam parkuję. Może dziwny jestem.

    A tak ogólnie: jest zasadnicza różnica pomiędzy "da się w pewnych
    warunkach", a "nie ma wielkiej różnicy". Różnica jest ZASADNICZA, a nie
    widzi jej tylko ten, kto jej nie doświadczył.

    Pozdr,

  • 50. Data: 2010-12-16 13:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Zimówki "statystycznie" są bez sensu. ;)

    Może w Gdańsku.