  • 1. Data: 2010-12-14 20:22:44
    Temat: klocki breck
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

    dzieki z gory jak mawiaja indianie

  • 2. Data: 2010-12-14 20:47:49
    Temat: Re: klocki breck
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.12.2010 zinek <u...@o...pl> napisał/a:
    > co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?
    >
    > dzieki z gory jak mawiaja indianie

    Co to za egzotyk, ze nie mozna zwyklego Ferodo kupic?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 3. Data: 2010-12-14 20:59:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-14 20:22, zinek pisze:
    > co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

    Ferodo premier, albo te podstawowe klocki Ate są ok.

  • 4. Data: 2010-12-14 21:03:11
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Ferodo premier, albo te podstawowe klocki Ate są ok.

    dzieki

  • 5. Data: 2010-12-14 22:05:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali
    > ?

    Breck to jakiś polski producent, są dość twarde (pewnie dlatego piszczą) ale
    wytrzymują porównywalnie z Ferodo (na przykładzie firmowego Combo),

    brat

  • 6. Data: 2010-12-15 01:30:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

    Kup Zimmermann'y. Ja mam komplet tarcz z klockami i sprawują się bardzo
    dobrze!

  • 7. Data: 2010-12-15 13:37:33
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Kup Zimmermann'y. Ja mam komplet tarcz z klockami i sprawują się bardzo
    > dobrze!

    dzieki. wlasnie domowilem do tarcz komplet klockow brembo . mam nadzieje ze
    dadza rade...

  • 8. Data: 2010-12-15 13:40:37
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com>

    W dniu 2010-12-14 20:22, zinek pisze:
    > co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

    Zależy z jakimi tarczami. Jak zmieniałem przód to mechanik założył mi
    wentylowane Mikody + klocki Breck i taki zestaw działa całkiem dobrze.
    Za jakiś miesiąc zmieniałem tył (oryginalne tarcze renault, stan w miarę
    dobry) i też wrzuciłem Brecki, ale tu jest porażka akustyczna na całej
    linii. Klocki tak piszczą przy hamowaniu, że czuje się jakbym starym
    Ikarusem kierował.

    --
    Gregorius

  • 9. Data: 2010-12-15 15:32:40
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > co to za badziew ? warto kupic ? ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
    > klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali
    > ?
    >
    > dzieki z gory jak mawiaja indianie

    ...z dobrych rad, trzymaj paragon na te tarcze. U mnie wytrzymaly ~3tys km.
    W necie sporo opinii, ze sie lubia krzywic co przetestowalem na wlasnej
    skorze i potwierdzam.

  • 10. Data: 2010-12-15 17:57:11
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości

    > ...z dobrych rad, trzymaj paragon na te tarcze. U mnie wytrzymaly ~3tys
    > km. W necie sporo opinii, ze sie lubia krzywic co przetestowalem na
    > wlasnej skorze i potwierdzam.

    no dobrze wiedziec - dzieki za sygnal.