  • 61. Data: 2010-12-17 10:03:19
    Temat: Re: Kto się zakopał?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Mozna, jechac i 150, a potem przychodzi taki jeden moment, a potem
    > trzeba kupowac nowe auto :-P

    Jak się nie umie to może. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 62. Data: 2010-12-17 10:04:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Hmmm - to ma sens! Spójrz na plan Trójmiasta: ułożenie liniowe wzdłuż
    > brzegu zatoki. Szczególnie u nas jeździ się prosto, więc możesz mieć
    > rację. ;)

    Przede wszystkim - jest dużo cieplej niż w głębi kraju, z tego co pisaliście
    rok temu śnieg pada dużo rzadziej, więc może faktycznie sens mniejszy.
    W Poznaniu bez zimówek NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ już drugą zimę, nawet tylko po
    mieście.
    A debile którzy tego próbują tylko przeszkadzają i blokują ruch w mieście.

  • 63. Data: 2010-12-17 10:12:20
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-17 10:04, Cavallino pisze:

    > Przede wszystkim - jest dużo cieplej niż w głębi kraju, z tego co
    > pisaliście rok temu śnieg pada dużo rzadziej, więc może faktycznie sens
    > mniejszy.

    "Statystycznie" cieplej. Co do śniegu, to nie wiem, ale możemy mieć
    bardziej wilgotno.

    > W Poznaniu bez zimówek NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ już drugą zimę, nawet tylko po
    > mieście.

    Takoż u nas. 90% trasy się da - pozostałe 10% się nie da, a w skład tych
    10% wchodzi np. wyjazd z parkingu :)

    > A debile którzy tego próbują tylko przeszkadzają i blokują ruch w mieście.

    Są. ale na szczęście coraz mniej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 64. Data: 2010-12-17 12:19:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak jedziesz na wprost i nikt ci nie zajeżdża drogi to możesz i na lodzie
    > jechać 100, przyczepność się przydaje jak zamierzasz zmieniać kierunek ;)

    ...czy zwrot:)

  • 65. Data: 2010-12-17 14:52:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > A ja mialem okazje przekonać sie na wlasnej skórze jak bardzo zależy jazda w
    dowolnym kierunku od jakości opon.

    No! 3-letnie dębice frigo (te najstarsze - bez numerka) o wiele lepiej się spisują
    przy wyjeździe z zaspy na parkingu, niż nówki sztuki fuldy montero 3 :)