  • 31. Data: 2010-12-15 17:30:49
    Temat: Re: Kto się zakopał?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >

    > coraz mniej samochodów daje wyłączyć systemy całkowicie.

    ABS oraz systemu antypoślizgowego przy ruszaniu wyłączyć nie mogę. Jedynie
    stabilizację toru jazdy mogę.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 32. Data: 2010-12-15 17:31:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał
    >
    > Maja jedna wade - na tyle drogie, ze pokrywaja koszt zmiany opon
    > :-)

    Niestey mój komplecik zimówek kosztował ponad 4 koła, a szukałem jak najtaniej.

  • 33. Data: 2010-12-15 17:44:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Katanka wrote:

> [...]
    > dośc szerokiej i pustej drodze gdzie były koleiny naprzemian
    > śnieg/oblodzony asfalt dośc ostro pomanewrowałem aby sprawdzic
    > mozliwość auta i bardzo szybko łapał tor jazdy, nawet jak lekko w
    > poślizg wpadł. Nie boję się teraz szybciej jeździć i wczoraj wkurzało
    > mnie, że musiałem się ciągnąć za sznurem aut jadącym 40km/h, gdy
    > mogłem spokojnie jechać 80. No ale co zrobić, wyprzedzanie nie wiele przy
    > takim sznurku by
    > dało, bo bym oszczędził pół minuty, a ryzyko wieksze.
    >
    > Bardzo podoba mi się jazda zima, można się nieźle pobawić autem :)

    aż do pierwszego rowu :)

  • 34. Data: 2010-12-15 17:46:44
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > A tak na powa nie, ci ko m wi o jakimkolwiek nap dzie (kt ry lepszy)
    > jak nawet dzisiaj widzia em Subaru Forester na chodniku ryj ce i nie
    > mog ce wyjecha ... A tak swoj drog mam bardzo twardego s siada,
    > codziennie rano ryje przez 15 minut swoim Fordem Focusem, eby wyjecha
    > z chodnika.. To chyba jaki kamikaze, bo w tpi aby mia opony zimowe
    > za o one albo ma ale jakie dojechane...

    Jak nie wjedziesz tak, zeby zawiesic brzuch na ubitym i zmarznietym
    sniegu wysoko, a kola (co najmniej 2 po skosie) zostaly w gorze, to
    wyjedziesz. Jedynym ratunkiem, jak samo 4x4 nie daje rady, jest lift i
    dobre opony.

    p.s. http://www.youtube.com/watch?v=smvdE8hoEag
    --
    Olleo

  • 35. Data: 2010-12-15 17:57:08
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > aż do pierwszego rowu :)

    Rów zaliczyłem juz kiedyś. Nie zmienia to faktu, że się można fajnie w zimie
    pobawić :)

  • 36. Data: 2010-12-15 19:05:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 10:06:28 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Pod warunkiem oczywiście, że nie przyspieszasz i nie hamujesz, ani nie
    > zmieniasz pasa. Wtedy to tak ;)

    Owszem, ale to nieistotny szczegół.

    > Za to jak ci przyjdzie podjechać pod najmniejsze wzniesienie, czy
    > zaparkować na chodniku, to staniesz i już nie ruszysz. I wtedy wszyscy
    > będą stali, jak ty ;)

    Dobrze wiedzieć, dzięki za informację. Szczególnie w kontekście
    wczorajszego parkowania częściowo na zupełnie zaśnieżonym chodniku.

    BTW przypominam że chodnik jak nazwa wskazuje do chodzenia służy, nie do
    parkowania. Ja parkuję raczej na parkingach, ale może ja dziwny jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 37. Data: 2010-12-15 19:19:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    Dobrze wiedzieć, dzięki za informację. Szczególnie w kontekście
    wczorajszego parkowania częściowo na zupełnie zaśnieżonym chodniku.
    Wzniesień na trasie w zasadzie nie ma, ledwo 150-200m przewyższenia.

  • 38. Data: 2010-12-15 19:51:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > No tu bym nie byl taki pewny,

    Tak jest, wystarczy drobna nierówność i auto zaczyna jechać tam gdzie
    chce.

    > Bez stresu, bez stresu, 100, a potem jest stres na dlugie tygodnie :-)

    E tam, po zwykłym śniegu można na zimówkach jechać i 150. ;-) Ale to też
    trochę od auta no i opon zależy, u mnie powyżej 100 trzeba się już trochę
    skupić, bo gdyby pojawiło się np. trochę lodu to byłoby nie za wesoło. A
    jest to dość ciężkie i stabilne auto.

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-12-15 20:12:10
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Wed, 15 Dec 2010 08:46:44 -0800 (PST), Olleo wrote:

    > p.s. http://www.youtube.com/watch?v=smvdE8hoEag

    http://www.youtube.com/watch?v=hzkVljL7bQM&NR=1

    prawie jak matiz ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 40. Data: 2010-12-15 21:00:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-15 10:06, LEPEK pisze:

    > Pod warunkiem oczywiście, że nie przyspieszasz i nie hamujesz, ani nie
    > zmieniasz pasa. Wtedy to tak ;)

    Ponieważ 90% czasu zimą jedzie się prosto, po płaskim, ze stałą
    prędkością, więc zimówki są bez sensu - CBDU :)