  • 1. Data: 2010-12-15 01:26:40
    Temat: Kto się zakopał?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Fpisójcie miasta ;)

    A tak na poważnie, ciężko mówić o jakimkolwiek napędzie (który lepszy)
    jak nawet dzisiaj widziałem Subaru Forester na chodniku ryjące i nie
    mogące wyjechać... A tak swoją drogą mam bardzo twardego sąsiada,
    codziennie rano ryje przez 15 minut swoim Fordem Focusem, żeby wyjechać
    z chodnika.. To chyba jakiś kamikaze, bo wątpię aby miał opony zimowe
    założone albo ma ale jakieś dojechane...

    Ciekawie wyglądała dzisiaj jazda w Trójmieście a raczej stanie w korku.
    Ciekawe czemu ludzie nie zatrzymują się na czerwonym świetle? Koszmar...
    Cały dzień za kółkiem, nerwosol w kieszeni i można jeździć. Dzisiaj 6
    aut musiałem przepuścić, bo jechali sobie nie mając najmniejszego
    zamiaru aby się zatrzymać i puścić na skrzyżowanie tych co mają zielone
    światło... Nie wiem co się porobiło, chyba wszystkich powinni cofnąć na
    naukę jazdy na śniegu! To co się dzieje na ulicach woła o pomstę do
    nieba! Nie to żebym był jakiś zajebisty ale nie jeżdżę tak jakbym
    pierwszy raz w życiu za kółkiem siedział. Kierunkowskaz w prawo, za
    chwile auto skręca w lewo. Czerwone, to trzeba jechać, Ci co mają
    zielone poczekają. Jazda środkiem, bo pasów nie widać (ale można wyczuć
    ile miejsca się zostawia temu obok albo temu z przeciwka!). Jednym
    słowem masakra. Ludzie, nie wyjeżdżajcie autami jak nie potraficie
    jeździć albo jak nie macie dobrych zimówek, bo sparaliżowane są
    wszystkie ulice!

  • 2. Data: 2010-12-15 06:26:29
    Temat: Re: Kto się zakopał?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 01:26:40 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Ludzie, nie wyjeżdżajcie autami jak nie potraficie
    > jeździć albo jak nie macie dobrych zimówek, bo sparaliżowane są
    > wszystkie ulice!

    Wczoraj stwierdziłem że przy jeździe na wprost nie ma wielkiej różnicy
    letnie/zimowe. Za to z ronda prawie wyleciałem :) Zimówki dalej
    rozważam, przy obecnych warunkach by się nie przydały bo i tak każdy się
    toczy tyle co ja. Jedyne czego nie robię to nie wyprzedzam bo strach
    przez te muldy się przebijać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-12-15 07:37:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-15 06:26, MadMan pisze:
    > Zimówki dalej
    > rozważam

    Do pierwszego rowu.

  • 4. Data: 2010-12-15 07:42:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Wczoraj stwierdziłem że przy jeździe na wprost nie ma wielkiej różnicy
    > letnie/zimowe. Za to z ronda prawie wyleciałem :)

    Pewnie masz jakieś kiepskie opony letnio-całoroczne i porównywałeś z
    kiepskimi zimówkami... Różnica pomiędzy sportowymi letnimi, a dobrymi
    zimówkami jest taka, że tam gdzie na letnich z trudem ruszysz albo w cale
    i trudno jechać prosto przy 20 km/h tam na zimówkach jedziesz bez stresu
    100.

    > Zimówki dalej
    > rozważam, przy obecnych warunkach by się nie przydały bo i tak każdy się
    > toczy tyle co ja.

    Lepiej całoroczne kup do tego Swifta. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-12-15 07:47:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 01:26:40 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Fpisójcie miasta ;)

    (...)

    Ja sie zakopalem, jak przy cofaniu zaspa przyciagnela dupe forda. Urwalem
    spory kawalek tylnego zderzaka, ale z naprawa chyba jednak poczekam do
    wiosny....

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2010-12-15 07:50:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > i trudno jechać prosto przy 20 km/h tam na zimówkach jedziesz bez stresu
    > 100.

    ta, ja sie dzisiaj zdziwilem
    przy ok 60-70 nacisnalem hamulec a na drodze lód. jakbym hamowal przed
    przeszkoda to bym przypirzył z pewnoscia.

    ale zdecydowanie - zimowki zdecydowanie lepiej sobie radza...nawet na
    lodzie. wiem - zaraz ktos powie ze na lodzie nie ma roznicy letnie/zima.
    moze na idelanie gladkim i rownym, ale na takim ubitym sniegu pokrytym
    warstwa lodu gdzie jeszcze ma sie koleiny ze sniegu to mozna probowac
    hamowac. roznica jest niewielka ale jest.

    tak btw uwazam ze zimowki powinny byc u nas obligatoryjne w zimie - bardzo
    latwo poznac kto jedzie na letnich

    20 na godzine, 30 sekund na ruszenie z miejsca na swiatlach gdzie jest snieg
    z lodem itd...

  • 7. Data: 2010-12-15 07:51:30
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-15 06:26, MadMan pisze:

> [...]
    > letnie/zimowe. Za to z ronda prawie wyleciałem :) Zimówki dalej
    > rozważam, przy obecnych warunkach by się nie przydały bo i tak każdy się

    Uważam ze zimówki powinny byc obowiązkowe jak w niemczech.
    Wkurw...a mnie jak ktoś żydzi troche grosza i mysli ze jakos zime
    przejezdzi :/ Mam nadzieje, ze poprzednia i ta zima wybije wszystkim z
    glowy idiotyczne pomysly jezdzenia na letnich :/
    Mam sasiada ktory regularnie meczy sie na podjezdzie na osiedle...gorka
    moze 50 metrow, a on kazdego dnia w ktorym popada snieg wjezdza tam 10
    minut albo wiecej...uparciuch.... a na dole auta stoja i czekają az sie
    przebije....ehhhh

  • 8. Data: 2010-12-15 08:02:07
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Filip KK wrote:
> [...]
    > wyjechać z chodnika.. To chyba jakiś kamikaze, bo wątpię aby miał
    > opony zimowe założone albo ma ale jakieś dojechane...

    Z zimówek jestem bardzo zadowolony, bo nawet ostatnio jak jechałem pod lekka
    górkę przy 25cm nowym sniegu to wyjechałem. Jedynie wkurzał mnie ten cały
    antyposlizgowy system. Ja mu gaz, a ten ledwo kręci kołami :P zimówki to
    GoodYear Ultragrip Performance 3. Wczoraj na dośc szerokiej i pustej drodze
    gdzie były koleiny naprzemian śnieg/oblodzony asfalt dośc ostro pomanewrowałem
    aby sprawdzic mozliwość auta i bardzo szybko łapał tor jazdy, nawet jak lekko w
    poślizg wpadł. Nie boję się teraz szybciej jeździć i wczoraj wkurzało mnie, że
    musiałem się ciągnąć za sznurem aut jadącym 40km/h, gdy mogłem spokojnie jechać
    80. No ale co zrobić, wyprzedzanie nie wiele przy takim sznurku by dało, bo bym
    oszczędził pół minuty, a ryzyko wieksze.

    Bardzo podoba mi się jazda zima, można się nieźle pobawić autem :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 9. Data: 2010-12-15 09:04:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Katanka napisał(a):
    > Jedynie wkurzał mnie ten cały antyposlizgowy system. Ja mu gaz, a
    > ten ledwo kręci kołami :P
    Nie możesz wyłączyć? Na stałe masz?
    > zimówki to GoodYear Ultragrip Performance 3.
    Miałem kiedyś całoroczne GoodYeary jakieś vectory, w innym aucie.
    Jak zawsze uważam że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego,
    to te gumy GoodYeara zmieniły mój pogląd. Robiły świetną robotę i w
    lato, deszcz, błoto (jak to na rybkach) i w zimę.
    Po sprzedaży auta z vectorami, i od jakiegoś czasu z osobnymi
    kompletami na lato/zima, stwierdzam że następny zakup to bedą te
    całoroczne vectory.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-12-15 09:23:17
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Cóż Navarka + opony AT (lub nawet MT) i żadne zaspy nie są straszne ;)