  • 1. Data: 2010-12-14 22:07:24
    Temat: Szkoda - autocasco
    Od: Młody <m...@w...pl>

    Witam

    dzisiaj zauwazylem ze mam obcierke i wgniecenie na drzwiach od pasazera.
    Zglosilem szkode telefonicznie i w najblizszym czasie ma sie zglosic
    likwidator.
    Ale jedno mnie nurtuje. Mam podac okolicznosci zdarzenia a nie jestem w
    stanie :) Nie mam w zwyczaju obchodzic za kazdym razem samochodu dookoła
    i co za tym idzie nie wiem gdzie sie to mogło stać. Wiem jedynie że
    jeszcze wczoraj wszystko było w porzadku bo sprawdzalem cisnienie w
    kołach. A ze dzisiaj sporo jezdzilem po miescie i parkowalem w kilku
    miejscach to co mam powiedziec likwidatorowi?

    Moze przesadzam i bedziecie sie smiac ale to pierwsza szkoda ktora
    zgłaszam i po prostu nie wiem do czego sie TU moze przyczepic. Powiem ze
    na takim parkingu, okaze sie ze parking ma monitoring, likwidator
    przejrzy zapis, nic nie zobaczy i zarzuci mi kłamstwo jednoczesnie
    odrzucajac moje roszczenia. Moze po prostu mowic prawde? A jesli
    uszkodzenie odkrylbym dopiero w domu to mam gosciowi powiedziec ze
    powstało w domu?

  • 2. Data: 2010-12-14 22:51:35
    Temat: Re: Szkoda - autocasco
    Od: Młody <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-14 22:51, Szuwaks pisze:
    > Szkoda "parkingowa".
    > Diabli wiedzą kto, ale diabli powinni wiedzieć gdzie.

    Ale jesli wskaze ktorykolwiek z parkingów i powiem 'to tam' to skłamię :D

  • 3. Data: 2010-12-14 22:51:53
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "Młody" <m...@w...pl> wrote in message news:ie8mae$u2e$1@news.onet.pl...

    > Ale jedno mnie nurtuje. Mam podac okolicznosci zdarzenia a nie jestem w
    > stanie :)

    Szkoda "parkingowa".
    Diabli wiedzą kto, ale diabli powinni wiedzieć gdzie.
    :)

    Szuwaks

  • 4. Data: 2010-12-14 23:22:09
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "Młody" <m...@w...pl> wrote in message news:ie8ot9$7bf$1@news.onet.pl...
    > Ale jesli wskaze ktorykolwiek z parkingów i powiem 'to tam' to skłamię :D

    Nie kłam w takim razie.
    Wskaż miejsce gdzie prawdopodobnie ktoś Ci zarysował pojazd.

    Szuwaks

  • 5. Data: 2010-12-14 23:22:52
    Od: Młody <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-14 23:22, Szuwaks pisze:
    > Nie kłam w takim razie.
    > Wskaż miejsce gdzie prawdopodobnie ktoś Ci zarysował pojazd.

    Prawdopodobnie na którymś parkingu. Po takim tekscie likwidator nie
    zacznie przypuszczac ze cos kombinuje?

    Wybacz ale po prostu przechodze to pierwszy raz a do tego juz sie
    naczytalem o tym co robia TU zeby tylko nie wyplacic ubezpieczenia.

  • 6. Data: 2010-12-15 00:13:41
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Młody pisze:

    > Prawdopodobnie na którymś parkingu. Po takim tekscie likwidator nie
    > zacznie przypuszczac ze cos kombinuje?

    A jak powiesz, że na parkingu A. to na to miejsce ktoś wyśle ekipę
    śledczą CSI, żeby sprawdzić? Dowiedz się, czy nie potrzebujesz faktu
    zgłoszenia wandalizmu na policji. PZU potrzebuje(owało) i z tym też jest
    fajna zabawa.
    Spokojnie, jak powiesz, że prawdopodobnie tu to też będzie ok. Równie
    dobrze, możesz powiedzieć, że wjechałeś w słupek na jakiejś zabitej
    dechami wiosce. To Twoje AC i słuzy pokryciu szkód jakie to Ty
    zrobiłeś... + niestety ci których nie znasz.

    --
    Piotr Czyż