  • 1. Data: 2009-07-19 00:34:52
    Temat: Kto sfotografóje więcej maków niz ja?
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    Rzucam wyzwanie jak Pstrowski w okresie PRL.
    Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    przebije. Może być coś na drugie, trzecie miejsce.
    http://www.imageno.com/novu5yc44i8tpic.html

  • 2. Data: 2009-07-19 03:11:27
    Temat: Re: Kto sfotografóje więcej maków niz ja?
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Rzucam wyzwanie jak Pstrowski w okresie PRL.
    > Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    > przebije. Może być coś na drugie, trzecie miejsce.
    > http://www.imageno.com/novu5yc44i8tpic.html

    Nikt nie sfotografóje więcej. Ani mniej. I w ogóle nikt niczego nie
    fotografóje, tylko Ty. Wszyscy inni fotografują.

  • 3. Data: 2009-07-19 06:45:13
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    To ja na drugie.
    http://www.studio-cdn.pl/maki3.JPG

    --
    cdn

  • 4. Data: 2009-07-19 07:07:41
    Od: pwz <g...@d...pl>

    Gil pisze:
    > Rzucam wyzwanie jak Pstrowski w okresie PRL.
    > Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    > przebije. Może być coś na drugie, trzecie miejsce.
    > http://www.imageno.com/novu5yc44i8tpic.html

    http://tinyurl.com/nxal7s - tego nikt nie przebije :-P
    pwz

  • 5. Data: 2009-07-19 07:54:09
    Od: e...@o...pl

    > Rzucam wyzwanie jak Pstrowski w okresie PRL.
    > Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    > przebije. Może być coś na drugie, trzecie miejsce.
    > http://www.imageno.com/novu5yc44i8tpic.html

    Wyzwanie nieco pyszałkowate. Przynajmniej w odniesieniu do
    "innych kwiatów". Tu masz ładny widok, w którym ilość
    nie była celem fotografa. Ale jest mnóstwo pstrokatych
    pocztówek na głowę bijących Twoje wyobrażenie o swojej
    wyjątkowości.

    http://www.lonelywolf.pl/galeria/index.php?gallery=N
    etherlands%20%2707&image=NET07_0100.jpg

    Piotr

  • 6. Data: 2009-07-19 07:57:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
    > Rzucam wyzwanie jak Pstrowski w okresie PRL.
    > Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    > przebije. Może być coś na drugie, trzecie miejsce.
    > http://www.imageno.com/novu5yc44i8tpic.html

    Ja rzucam inne wyzwanie - kto pokaże maki na łące tak, by subiektywnie
    były możliwie najbardziej podobne do maków na łące właśnie, a nie
    świecących przepalonych ciap na zielonym sianie :)
    Tu jakieś moje stare, ale może warto by znowu to obrobić. Choć maki na
    łące generalnie są niewykonalne jakąkolwiek popularną techniką foto.
    Natomiast jeśli się mylę, bardzo chętnie zobaczę.
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/maki.png

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-07-19 08:05:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ja rzucam inne wyzwanie - kto pokaże maki na łące tak, by subiektywnie
    > były możliwie najbardziej podobne do maków na łące właśnie, a nie
    > świecących przepalonych ciap na zielonym sianie :)
    [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/maki.png

    Moje pierwsze skojarzenie to roślinki w akwarium dla egzotycznych rybek
    a nie żadne maki ;)

    j.

  • 8. Data: 2009-07-19 08:14:48
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Ja rzucam inne wyzwanie - kto pokaże maki na łące tak, by subiektywnie
    > były możliwie najbardziej podobne do maków na łące właśnie, a nie
    > świecących przepalonych ciap na zielonym sianie :)

    Dalekie od doskonałości, ale..:
    http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Wawer
    _23.jpg
    http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Wawer
    _22.jpg

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 9. Data: 2009-07-19 08:25:53
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 19 Jul., 02:34, "Gil" <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Mogą być inne kwiatki. Napewno coś macie w archiwach ale nikt mnie tu nie
    > przebije. Może być coś na drugie, trzecie

    po tym zdjeciu mozna jedno powiedziec- masz matryce o kolosalnym
    nadczuleniu no kolor czerwony.
    mialem raz taki aparat , choc moze nie nie az w takim stopniu , i sie
    go z przyjemnoscia pozbylem.

  • 10. Data: 2009-07-19 08:36:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > po tym zdjeciu mozna jedno powiedziec- masz matryce o kolosalnym
    > nadczuleniu no kolor czerwony.

    Tak, znafco.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/