  • 31. Data: 2009-07-20 09:08:29
    Temat: Re: Kto sfotografóje więcej maków niz ja?
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Janko Muzykant pisze:

    > Może jednak ty przestałbyś pieprzyć o nadczuleniu na kolor czerwony? Od
    > dawna matryce linearyzuje się, a różnice pomiędzy modelami są rzędów
    > akademickich (może były jakieś wyjątki, ale to kilka lat temu, w czasach
    > medionów).

    Oj, zdarza się i dziś, choć akurat przykład przeczy temu, co wypisuje twój
    ulubiony interlokutor:
    http://tinyurl.com/lt5sjj

  • 32. Data: 2009-07-20 16:12:39
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Gil" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przyjmujemy, ale najpierw musisz podac ile ich tam jest :-)

    > J.

    Wiem, że moje zdjęcie technicznnie słabe. Tu można było lepsze zrobić toteż
    tak zapodałem dla prowokacji i sporo ciekawych przykładów było. Cięzko coś od
    ludzi wydobyć a tu można było sie czegoś nauczyć. Chociaż jak się widzi taki
    dywan to zawsze jest pokusa by to objąć całość i oddać to co wzrok widzi. Nie
    zawsze się udaje.

  • 33. Data: 2009-07-22 08:48:42
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    http://www.bakulik.pl/TEMP/maki.jpg