  • 1. Data: 2009-07-18 17:05:32
    Temat: L18
    Od: "mc ruchacz" <7...@o...pl>

    Witam.
    Co myślicie o Nikonie L18? Nadaje sie dla początkującego?

  • 2. Data: 2009-07-18 17:39:29
    Temat: Re: L18
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mc ruchacz" <7...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Co myślicie o Nikonie L18? Nadaje sie dla początkującego?

    Jak dla kogo .
    Jeżeli myślisz troszkę ambitniej o fotografowaniu,
    radził bym kupić coś z możliwością "ręcznych ustawień".

    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 3. Data: 2009-07-18 20:02:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 19:05:32 +0200, mc ruchacz wrote:
    >Co myślicie o Nikonie L18? Nadaje sie dla początkującego?

    Na L19 jest teraz dobra cena, ~300zl.

    Ale czy lepszy od L18 to nie wiem.

    J.

  • 4. Data: 2009-07-18 22:10:47
    Od: Rob <t...@b...pl>

    mc ruchacz pisze:
    > Witam.
    > Co myślicie o Nikonie L18? Nadaje sie dla początkującego?

    odpuść sobie małpki nikona, mój brat taką sobie kupił i jak jest wieczór
    to nie łapie autofokus... poza tym jakość koszmarna. Małpki canona są
    lepsze.

  • 5. Data: 2009-07-19 10:05:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "miotla" napisał

    > Jak dla kogo .
    > Jeżeli myślisz troszkę ambitniej o fotografowaniu,
    > radził bym kupić coś z możliwością "ręcznych ustawień".

    Z takim nickiem to kolega wątkotwórca zapewne ma wyćwiczoną rękę więc
    koniecznie coś do ręcznej jazdy ; ))))

    adam