  • Data: 2010-12-09 14:56:19
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale udowodnij mi to, że się pomyliłem.

    Ale to Ty podajesz niewiarygodny wynik, więc raczej to Ty
    powinieneć go jakoś uwiarygodnić :-). Jak Ci powiem że
    tydzień temu byłem na księżycu, a Ty stwierdzisz że to
    niemożliwe, to kto komu ma udowadniać? Ja podaję rzecz
    niewiarygodną, więc ja muszę ją udowodnić :-). Podobnie Ty
    masz wykazać, że przezwyciężasz prawa fizyki ;-)

    > Przecież jak napiszę na grupę, że zatrzymałem się z 100
    > km/h na 2 metrach, to nikt mi nie uwierzy... :)))

    Podobnie ja nikt nie wierzy w te 3 metry z 40 km/h ;-)))