  • Data: 2010-12-09 15:47:39
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 15:07, Robert_J pisze:

    > Nie uwierzysz, ale chyba wiem o czym piszesz :-). Jednak nie wierzę żeby
    > takie "whamowanie się" powodowało tak mocne spiętrzenie śniegu przed
    > kołami, że auto zatrzymuje się na ponad dwa razy krótszym odcinku ;-))).
    > Zwłaszcza że pod tym śniegiem asfalt nie jest z reguły nazbyt szorstki
    > ;-). No, chyba że jedziesz w półmetrowej warstwie śniegu, ale obstawiam
    > że wtedy nawet nie rozpędzisz się do 40 km/h...

    Heh, wczoraj szalałem między garażami, bo było bardzo dużo śniegu.
    Samochód dosłownie rył.. Hamowanie też było bardzo! dobre. Nie wiem jak
    mogę wytłumaczyć to inaczej... Filmiku nie nakręcę, bo nie mam teraz
    kamery. Jak zatrzymam auto na powiedzmy 4 metrach z 40km/h, to mi też
    nikt nie uwierzy...

    > I tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć tę żartobliwą dyskusję
    > ;-)))

    Do miłego, jadę wypróbować hamowanie :)