eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKsiążka o fotografii ślubnejRe: Książka o fotografii ślubnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Książka o fotografii ślubnej
    Date: Tue, 6 Sep 2011 21:27:48 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <j45s8g$h1k$1@news.task.gda.pl>
    References: <j44r0i$6hj$1@inews.gazeta.pl>
    <4e6615c1$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <j45fp9$nfk$2@news.onet.pl>
    <4e664948$0$3504$65785112@news.neostrada.pl> <j45i6l$n4$1@news.onet.pl>
    <4e665ae3$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <j45ob2$9bk$1@news.task.gda.pl>
    <4e6670c6$0$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-153-45.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1315337296 17460 78.8.153.45 (6 Sep 2011 19:28:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 19:28:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:882838
    [ ukryj nagłówki ]


    "Kosu" <6...@e...pl> wrote:

    >> Za wszystko płacą wydawcy, dają towar za darmo, biorą zwroty, ile
    >> dostaną, EMPiK płaci z opóźnieniem ile chce. Strasznie na to
    >> narzekają, ale skoro sami nie potrafią sprzedawać swojego towaru...
    >
    > Biorą zwroty, ale czy wszystkie? Tylko zafoliowane nówki, czy
    > zniszczone (zużyte) egzemplarze też? W takim razie czemu Empik
    > sprzedaje je potem za ~20% ceny? :)


    Widocznie nie w stosunku do wszystkich ma tak dominującą pozycję.

    Ci, co się skarżą, mówią, że EMPiK im nie płaci nawet za egz.,
    których nie zwrócił - to te niby "sczytane", "skradzione" - sam ustala
    ile z niezwróconych sprzedał.

    Można się zastanawiać, czy to EMPiK jest tak świetnie prowadzony,
    czy też stoją za tym machinacje okresu przejściowego lat 90. - np.
    uprzywilejowany (półdarmowy?) dostęp do najlepszych
    wielkopowierzchniowych lokalizacji w "ground zero" byłby takim kluczem
    tłumaczącym pozycję na rynku. Dopiero od niedawna Internet zacząłby
    pozwalać na zniwelowanie przewagi z tego płynącej.

    BTW: To co powyżej, to i tak pół biedy - niektórzy się skarżą, że
    EMPiK w ogóle ich nie dopuszcza do swoich klientów z przyczyn czysto
    politycznych. W powiązaniu z podejrzeniem z akapitu wyżej - zaczynałoby
    to mieć sensowną logikę.


    [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: