  • Data: 2011-09-06 21:15:26
    Temat: Re: Książka o fotografii ślubnej
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-06 23:02, Mariusz [mr.] wrote:
    > Z wcześniejszym się oczywiście zgadzam, sam przecież napisałem mniej
    > więcej to samo. Z tym ostatnim już nie do końca - nie można popełnić
    > błędu i analizować realnych bytów na podstawie logiczno-książkowych
    > modeli wolnorynkowych, podczas gdy rzeczywistośc nie tylko nie jest
    > o'kay, ale jest "fuck..." daleko od o'kay.

    Oczywiście że można. Wolny rynek działa. Czy zawsze optymalnie? Nie. Ale
    wciąż nieźle. Empik nie chce sprzedawać jakiejś książki to ich sprawa.
    Empik słabo płaci to też ich sprawa. Niech wszyscy wydawcy przeniosą się
    do konkurencji, to Empik zmięknie. A jak się nie przenoszą, to niech po
    prostu robią biznes i nie jęczą.

    > W Rosji jest spora konkurencja między kanałami TV, ale jakby
    > poskrobać - wszystkie się okazują rządowe.

    W Polsce jest duża konkurencja między księgarniami i jakby poskrobać, to
    wszystkie są kapitałowe ;). Szczerze to nawet wątpię, czy jest jakaś
    państwowa.

    Na całą resztę o bandach czworga, Łysiakach i GW-prawdach nie będę
    odpowiadał, bo nie interesuje mnie ten poziom dyskusji. Ani nawet temat.
    Chcesz gadać o realiach, to zapraszam. Chcesz buzować nad polityką to
    nie ze mną.

    pozdrawiam,
    PK