  • 1. Data: 2012-01-16 17:32:35
    Temat: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel"
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.

    Niebawem ukaże się (grubo ponad pol setki zdjęć czarno-białych i ich zestawów)
    moja nowa książka pod ww. tytułem.

    Mozecie zapoznać się z książką w miesięczniku netkultura.pl; podaję linki:

    www.netkultura.pl/?p=10667
    www.netkultura.pl/?p=10669

    Pozdrawiam, gdy ksiauka ukaze sie, powiadomie :)

  • 2. Data: 2012-01-17 08:52:37
    Temat: Re: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel"
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Pozdrawiam, gdy ksiauka ukaze sie, powiadomie :)

    Witam,
    czytając fragmenty mam wrażenie, że będzie to bardzo ciekawa książka -
    i to niekoniecznie od strony fotograficznej.

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2012-01-18 04:08:37
    Od: "maćko" <maćko@com.pl>

    "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > www.netkultura.pl/?p=10667
    > www.netkultura.pl/?p=10669
    >
    > Pozdrawiam, gdy ksiauka ukaze sie, powiadomie :)

    Ubeckie ścierwo dyboffski wysłało parchacza
    żeby mendziło i żebrało o kupienie ksiauka
    Zatęskniło bydło za prl.

    Maciej

  • 4. Data: 2012-01-18 18:20:49
    Temat: Re: Książka:
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    W=B3odzimierz_Barchacz?= > Niebawem ukaże się (grubo ponad pol setki zdjęć
> [...]
    >
    > www.netkultura.pl/?p=10667

    > Pozdrawiam, gdy ksiauka ukaze sie, powiadomie :)

    ..nie wszystkim bylo do smiechu w tych czasach:(
    StaM

  • 5. Data: 2012-01-18 21:01:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]

    > zestawów) moja nowa książka pod ww. tytułem.
    >
    > Mozecie zapoznać się z książką w miesięczniku netkultura.pl; podaję

    No, zdjęcia z pewnością będą jej niezaprzeczalną wartością - nikt
    już nie zrobi lepszych/ciekawszych. :)

    Z tekstem niestety jest już wyraźnie gorzej: nieco niezborny; wtręty
    zbędne i/lub nietrafione; razi (nieco) stylistyka maila ze smajlami;
    czasem błędy gramatyczne, ale momentami tekst się rozkręca i przestaje
    drażnić, żeby za chwilę znowu z czymś wyskoczyć. Za to wielką wartością
    jest sięganie do wydarzeń w inny sposób skazanych na zapomnienie.

    Jakieś aspiracje do słabo (w tekście) uzasadnionego kombatanctwa
    - na tak lichych podstawach, to sam mógłbym wypiąć pierś do orderu ;-)
    (gdybym tylko akurat należał do krewnych i znajomych bieżącego
    prezydenta, bo wyraźnie są obsługiwani poza kolejnością) - jakieś mętne
    wywody, na które brakuje twardych argumentów. Wszystko to powinno być
    szczególnie ciekawe głównie dla osobistych znajomych - ci wyrażane
    opinie uzupełnią sobie o fakty znane z autopsji.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2012-01-18 22:19:23
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    maćko <maćko@com.pl> napisał(a):

    > "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Ubeckie ścierwo dyboffski wysłało parchacza
    > żeby mendziło i żebrało o kupienie ksiauka
    > Zatęskniło bydło za prl.

    Dziekuje za pozostale posty.
    Tego zas belkotu nie biore w ogole pod uwage.

  • 7. Data: 2012-01-18 22:20:33
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Les <s...@p...fm> napisał(a):

    > Witam,
    > czytaj=B1c fragmenty mam wra=BFenie, =BFe b=EAdzie to bardzo ciekawa ksi=B1=
    > =BFka -
    > i to niekoniecznie od strony fotograficznej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Les
    No, staram sie dostarczy Czytelnikowi tresci; dziekuje:)

  • 8. Data: 2012-01-18 22:24:42
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > szczególnie ciekawe głównie dla osobistych znajomych - ci wyrażane
    > opinie uzupełnią sobie o fakty znane z autopsji.

    Kombatanctwo: nie chodzi mi o kombatanctwo, a o ukazanie mechanizmow rezimu,
    metod jego ochrony etc. A za moje rozrabianie - wiem, ze medalu nie dostane i
    nie o medal wlasnie tu chodzi :)
    DZiekuje za uwagi.

  • 9. Data: 2012-01-18 22:32:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 5:19 pm, "Włodzimierz Barchacz"
    <w...@g...pl> wrote:

    > Dziekuje za pozostale posty.
    > Tego zas belkotu nie biore w ogole pod uwage.

    To nie jest belkot, tylko jakies wydaliny scierwa, na ktore nie
    reaguja grupowi "ludzie z dobrym gustem".
    Przeszkadza im za to kazdy blad ortograficzny ktory ja popelnie, po
    prawie 30 latach przebywania poza polska.
    Przeszkadza tez, jakakolwiek dzialanosc, ktora nalezaloby pochwalic -
    miedzy innymi taka jak Twoja i Czarka.

    ZD

  • 10. Data: 2012-01-18 22:34:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>