  • 41. Data: 2012-01-21 03:11:23
    Temat: Re: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel" [OT]
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 20, 9:29 pm, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    >
    > Dalem w tej netkulturze.pl upust swojej dezaprobacie w komentarzu pod
    > tekstem - jako ems.
    > I zaraz zaatakowal mnie jakis nawiedzony obronca Kapuscinskiego i
    > Barchacza.
    > Niestety, ja bronic sie juz nie moglem, bo moj post, w ktorym rozwinalem
    > i uzasadnilem moje zastrzezenie zostal zablokowany przez cenzora
    > netkultury, ktory zamiast tego umiescil tam insynuacje jakoby moj post
    > byl agresywny, ad personam, godzil w uczucia czytelnikow netkultury, a
    > na dodatek byl niezgodny z netykieta.
    >
    > BTW ten moj zablokowany post kazdy moze przeczytac
    tutaj:http://www.yahodeville.com/forum2/viewtopic.ph
    p?f=1&t=282(post z
    > 2012-01-19 19:42)
    >
    > Zapowiedzialem temu mistrzowi cietej riposty z netkultury, ze sprawe
    > opisze gdzies indziej i niniejszym to czynie.

    Mam nadzieje, ze juz ci ulzylo.

    ZD

  • 42. Data: 2012-01-21 08:42:48
    Temat: Re: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel"
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-16 18:32, Włodzimierz Barchacz pisze:
    > www.netkultura.pl/?p=10669

    Nie, żebym się czepiał, ale bądźmy szczerzy: dobrze byłoby, gdyby ktoś
    to przepisał na nowo, zachowując skądinąd ciekawą treść. Przykłady zdjęć
    też nie grzeszą perfekcjonizmem, zwłaszcza w zestawieniu z opisem
    dorobku autora. Na cztery zdjęcia trzy do poprawy: wyprostować, rekadrować.
    Książka jednak ma szansę się obronić, ale nie na półce ''fotografia'', a
    wśród podobnych sobie sentymentaliów minionej epoki.

    --
    pozdrawia Adam
    /bywają dni mieszające skwar z gradem i nie jest to nadzwyczajne zjawisko/

  • 43. Data: 2012-02-04 15:36:09
    Temat: Re: Książka:
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Książka jednak ma szansę się obronić, ale nie na półce ''fotografia'', a
    > wśród podobnych sobie sentymentaliów minionej epoki.
    No oczywiscie, Adam, ze sie wyszlifuje.

  • 44. Data: 2012-02-20 04:16:12
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Zajrzalem tam raz jeszcze na te strone.
    No i rzecz jasna spojrzalem na komentarze. Pojawily sie nowe.
    Redakcyjny cenzor o wiele mowiacej ksywce Z-M-P skomentowal wydarzenie
    nastepujaco:

    "Czytelnikami Netkultura stoi. Smiem twierdzić, ze to wlasnie Panstwa
    krytycyzm, którego nie chcial dostrzec Pan Ems <to ja> , w glownej mierze
    motywuje nas do działania. Niemniej, chcialbym zaproponowac, abysmy
    juz do rewelacji pana Emsa nie powracali. Jest to prosba skierowana
    tak do Pani, jak i do wszystkich naszych Czytelników.

    Dajmy juz temu pokój. Pan Ems doskonale sobie radzi rozlewając swe
    zale gdzie indziej, a dzieło p. Barchacza zasługuje w koncu na więcej,
    nizli oczywistej przecież treści dysputy o netykiecie:)"

    Jest to chyba swiadomy lub nie pastisz PRLowej nowomowy. Jakbym
    sluchał Piszczyka albo Bareję. Albo Rejs.
    Apel zresztą dość idotyczny, bo przecież posty niezgodne z ich linią
    programową dzięki panu Z-M-P i tak nie ogladaja tam światła dziennego.
    To gorzej, niz cenzura.
    Czyli chodzi o to, zeby tej krytyki nie bylo.
    Tylko aplauz i zaakceptowanie.

    TA

  • 45. Data: 2012-05-26 12:01:28
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    On 2012-01-21 03:29, T...@s...in.the.world wrote:
    > Zapowiedzialem temu mistrzowi cietej riposty z netkultury, ze sprawe
    > opisze gdzies indziej i niniejszym to czynie.

    Widzisz, oni się boją. Sa adminami / webmasterami, chca miec spokój a
    nie wozić się z organami ścigania / wymiaru sprawiedliwości. To nie ich
    wina. Na mnóstwie stron to jest - kasują wszystko, do czego jest choćby
    cień podejrzenia że ktoś mógłby się przyczepić.

    A Kapuściński - wiadomo. Ikona. Nie wykazałeś dostatecznej
    czołobitności, może chiałeś coś zasugerowac - i poszło. Nie miej żalu.
    Zrozum ich. Jak pisałem - oni się po prostu boją.