  • 1. Data: 2012-01-15 15:13:45
    Temat: czarny ekran w CANON S3IS
    Od: rybka <g...@g...com>

    Znany problem:
    1.na ekranie lcd aparatu widać tylko czarny ekran, podobnie jest w
    okularze
    2.tryb podglądu zdjęć działa i wszystkie inne funkcje tez.

    Proszę o pomoc i informację jak i gdzie można taką usterkę usunąć. Czy
    to się opłaci.

  • 2. Data: 2012-01-15 15:28:07
    Temat: Re: czarny ekran w CANON S3IS
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    rybka wrote in
    qc.googlegroups.com>
    > 1.na ekranie lcd aparatu widać tylko czarny ekran, podobnie jest w
    > okularze
    > 2.tryb podglądu zdjęć działa i wszystkie inne funkcje tez.

    Po wysunieciu obiektywu slychac przeskok migawki (z reszta powinien byc on
    widoczny przy spogladaniu do srodka aparatu poprzez obiektyw podczas jego
    uruchamiania)?
    W przypadku S1 IS podejrzewalbym wade fabryczna matryc Sony (
    www.imaging-resource.com/badccds.html ), S3 IS raczej nie cierpi na ta
    dolegliwosc.
    Zawsze mzoesz wyslac do www.e-csi.pl Wycena naprawy bezplatna.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-01-16 07:26:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 16:13, rybka pisze:
> [...]
    > 2.tryb podglądu zdjęć działa i wszystkie inne funkcje tez.
    >
    > Proszę o pomoc i informację jak i gdzie można taką usterkę usunąć. Czy

    Czy aparat może był przez dłuższy czas nieużywany?

    Mi się tak zrobiło w S2 po dłuższym leżakowaniu - problemem jest
    przesłonka w obiektywie.

    Kilka razy pomogło ogrzanie i walnięcie dnem aparatu o dłoń. Potem
    przestało pomagać. Rozebrałem... Naprawiłem... Teraz muszę znaleźć czas
    i cierpliwość na złożenie go "do kupy" ;-/