    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Książka:
    Date: Wed, 18 Jan 2012 14:32:49 -0800 (PST)

    On Jan 18, 5:19 pm, "Włodzimierz Barchacz"
    <w...@g...pl> wrote:

    > Dziekuje za pozostale posty.
    > Tego zas belkotu nie biore w ogole pod uwage.

    To nie jest belkot, tylko jakies wydaliny scierwa, na ktore nie
    reaguja grupowi "ludzie z dobrym gustem".
    Przeszkadza im za to kazdy blad ortograficzny ktory ja popelnie, po
    prawie 30 latach przebywania poza polska.
    Przeszkadza tez, jakakolwiek dzialanosc, ktora nalezaloby pochwalic -
    miedzy innymi taka jak Twoja i Czarka.

    ZD