  • Data: 2013-09-21 19:29:57
    Temat: Re: Ksiadz swoje a organista swoje...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 15:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Szkoda ze w tygodniu nie mozna ich spotkać sterujących ruchem w miejscach
    > gdzie sie korki tworzą jak np. przejazd na Debcu i remontowane tam tory.

    Jak policjant zaczyna kierować ruchem na skrzyżowaniu, to korek robi się
    szybko na wszystkich drogach :-)
    Dużo lepiej to działa jak policjanta nie ma.

    Tyle że najmniej w tym winy samego policjanta - moja teoria jest taka, że
    to kierowcy widząc mundur głupieją i na wszelki wypadek się zatrzymują
    robiąc korek.