  • 1. Data: 2013-09-21 17:00:24
    Temat: Ksiadz swoje a organista swoje...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zeby nie było ze slowa rzecznika-niedorzecznika mają jakiekolwiek znaczenie
    - dziś ul. Warszawska w Poznaniu i policjant dumnie dzierżący w ręku Iskrę
    odstawiał polowanie na samoloty.
    No i oczywiscie kogos mieli. Zapewne nadal mało osób wie o sprawie.

    Trzeba było na CB słyszeć podsumowania.

    W ogóle mnóstwo ich dzisiaj stąło wszedzie, 3 patrole na katowickiej,
    Warszawska, gdzies tam jeszcze na CB krzyczeli... Słońce i proszę.

    Szkoda ze w tygodniu nie mozna ich spotkać sterujących ruchem w miejscach
    gdzie sie korki tworzą jak np. przejazd na Debcu i remontowane tam tory.

    Swoją szosą a propos Debca w Poznaniu, czy ktoś wie, dlaczego kolej zamyka
    przejazdy, remontuje tory a przy okazji nie remontuje samego przejazdy dla
    samochodów i układa te same, mega nierówne płyty co były poprzednio?
    Przeciez to jakiś skandal?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 2. Data: 2013-09-21 17:26:07
    Temat: Re: Ksiadz swoje a organista swoje...
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > przejazdy, remontuje tory a przy okazji nie remontuje samego przejazdy dla
    > samochodów i układa te same, mega nierówne płyty co były poprzednio?

    Jakiś czas temu obiło mi się o uszy, że przejazdy są wspólną własnością
    kolejek i dróg.
    Jak zwykle pewnie poszło o pieniądze, jedni chcieli drudzy nie, więc będzie
    po staremu.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-09-21 19:29:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 15:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Szkoda ze w tygodniu nie mozna ich spotkać sterujących ruchem w miejscach
    > gdzie sie korki tworzą jak np. przejazd na Debcu i remontowane tam tory.

    Jak policjant zaczyna kierować ruchem na skrzyżowaniu, to korek robi się
    szybko na wszystkich drogach :-)
    Dużo lepiej to działa jak policjanta nie ma.

    Tyle że najmniej w tym winy samego policjanta - moja teoria jest taka, że
    to kierowcy widząc mundur głupieją i na wszelki wypadek się zatrzymują
    robiąc korek.

  • 4. Data: 2013-09-21 19:51:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 19:29:57 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Jak policjant zaczyna kierować ruchem na skrzyżowaniu, to korek robi się
    > szybko na wszystkich drogach :-)
    > Dużo lepiej to działa jak policjanta nie ma.

    No, we Wroclawiu raz robili dobra robote.
    W zasadxzie to wiele dni a nie raz.

    > Tyle że najmniej w tym winy samego policjanta - moja teoria jest taka, że
    > to kierowcy widząc mundur głupieją i na wszelki wypadek się zatrzymują
    > robiąc korek.

    A jak tu nie zglupiec jak masz 4 pasy na kazdym wjezdzie a ten macha i
    macha.

    J.

  • 5. Data: 2013-09-22 11:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak policjant zaczyna kierować ruchem na skrzyżowaniu, to korek robi
    > się szybko na wszystkich drogach :-)
    > Dużo lepiej to działa jak policjanta nie ma.

    Tez sie na d tym zastanawiałem, ale w przypadku tego skrzyzowania zupełnie
    zmienił sie ruch wiec mysle ze byloby ok.
    Ale moze masz racje.
    Ciekawe, z czego to wynika?
    Ludzie sie boja sterującego policjanta czy co?
    Bo przeciez to powinien być najwydajniejszy sposób.

    > Tyle że najmniej w tym winy samego policjanta - moja teoria jest taka,
    > że to kierowcy widząc mundur głupieją i na wszelki wypadek się
    > zatrzymują robiąc korek.

    Ano własnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."