eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla autaRe: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!feeder1.cambriu
    musenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
    <ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
    <52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
    <52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
    <52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
    <52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Date: Fri, 7 Feb 2014 15:52:29 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140206-1, 06.02.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1391784777 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2207 89.72.242.154:3754
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522999
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
    > On 2014-02-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    >>>
    >>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
    >>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
    >>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys
    >>> troche
    >>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
    >>>
    >> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
    >> zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
    >> Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
    >> nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
    >> powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
    >> bo to krówka nie maszyna :-)
    >>
    > Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
    >
    Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
    3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
    myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
    To nie silnik parowy.
    KONIEC


    Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały silnik
    VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam pękało
    w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: