eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla autaRe: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • Data: 2014-02-07 16:25:35
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-02-07 15:52, yabba pisze:
    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał:
    > W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
    >> On 2014-02-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    >>>>
    >>>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
    >>>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
    >>>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys
    >>>> troche
    >>>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
    >>>>
    >>> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
    >>> zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
    >>> Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
    >>> nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
    >>> powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
    >>> bo to krówka nie maszyna :-)
    >>>
    >> Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
    >>
    > Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
    > 3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
    > myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
    > To nie silnik parowy.
    > KONIEC
    >
    >
    > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie.

    Nie dramatyzujmy. Majonez na krótkich trasach potrafi się robić, co
    jest faktem i nie stanowi to specjalnego problemu. Prędzej będzie
    "oleju" przybywać, ale niekonieczne z winy wody, a paliwa.
    "Zamarzanie" odm zdarza się rzadko i najczęściej jest to przyczyna
    wilgoci w silniku oraz solidnych mrozów. Rzadko spotykane.

    > Nawet jakiś mały
    > silnik VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś
    > tam pękało w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.

    Ja to znam z "autopsji" z Polo III 1.4 :P Wada konstrukcyjna i nie
    tylko tego jednego silnika w tym modelu :>




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: