  • Data: 2009-05-21 09:15:48
    Temat: Re: Kotwienie w ziemi
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent 0700 wrote:

    > http://www.pat4x4.pl/sklep/images/kot.jpg
    >
    > Jest to kotwica używana przez ofrołdowców jak nie ma drzewa żeby zmotę
    > przyczepić i wytargać z błota.

    Hmmm - w tym przypadku na drugim koncu jest wyciagarka. Watpie, zeby
    Pluton byl w stanie sam naciagnac sznurki od swojego masztu (dzwigu) na
    tyle mocno, aby ta kotwica wbila sie stabilnie w ziemie. Z reszta - tu
    tez podejrzewam, ze ta kotwica wymaga wspolpracy dwoch ludzi (i
    zastanawiam sie, czy byly przypadki, ze jednak nie dosc mocno wbila sie
    w ziemie? Widok takiej kotwicy mknacej w strone landrowera mogl byc dla
    kierowcy niezapomnianym przezyciem - o ile przezyl)

    Pozdro

    Maseł