  • Data: 2011-10-04 14:36:28
    Temat: Re: Koszt klepania błotnika
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 13:41, Jarek P. pisze:

    > Ale w przypadku, kiedy tuż przed skrzyżowaniem postanowisz wjechać na
    > zakorkowany kierunek z niezakorkowanego pasa - zapomnij. Niezależnie,
    > czy będę jechał kaszlem, czy maybachem, choćby w imię szacunku dla
    > tych wszystkich, którzy też stoją w tym korku, ale dużo jeszcze stania
    > przed nimi - zapomnij.

    Niestety czasami nie ma innego wyjścia. Mam na myśli np. skrzyżowania z
    Puławską [DC] w godzinach popołudniowego szczytu. Skręcając w Puławską w
    lewo z dowolnej ulicy (np. z Odyńca) już nie ma szansy zajęcia prawego
    zjazdowego pasa (za 200m jest zjazd w Dolną którego wszyscy namiętnie
    używają żeby się dostać na Dolny Mokotów) bo zablokowały go samochody
    które się nie zmieściły na poprzednich światłach na Puławskiej.
    Mapka tutaj :
    http://www.zumi.pl/,Warszawa_Ody%F1ca,Szukaj,21.0249
    11600000003,52.1978224,1,3,namapie.html?

    No i jedzie sobie taki delikwent powolutku środkowym pasem, migając i
    czekając czy go ktoś nie wpuści bo co mu zostało. Oczywiście może stanąć
    w miejscu i migać i zablokować kolejny pas, ale czy to będzie lepsze
    rozwiązanie? Czasami naprawdę nie ma możliwości ustawienia się na końcu
    korka.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: