  • Data: 2011-10-05 19:21:02
    Temat: Re: Koszt klepania błotnika
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:84ebc58b-baed-447a-942b-fdf82b033a37@i28g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Panowie, grupowej pomocy potrzebuję.

    Sprawa ma ciąg dalszy wymagający następnych pytań.
    Sprawca usłyszawszy kwotę (800PLN) stwierdził, że on spodziewał się
    mniejszej sumy i że w takim razie on będzie to chciał załatwić przez
    ubezpieczenie.
    OK, jego prawo, ale ja nie ukrywam, że póki co nie jestem zainteresowany
    naprawą auta, to wgniecenie mi w niczym nie przeszkadza i najbardziej byłbym
    zainteresowany zapłatą za szkodę w gotówce, im szybciej, tym lepiej. Czy
    jest taka możliwość w przypadku kasy z ubezpieczenia? Że jako poszkodowany
    dostaje po prostu wypłatę do ręki czy też na konto, bez przedstawiania
    faktury za naprawę?
    A jeśli tak, to jak się to odbywa? Domyślam się, że będzie potrzebna wizyta
    rzeczoznawcy z jego ubezpieczalni, ale czy ubezpieczyciel sam wyceni wartość
    szkody i tyle wypłacą, czy tez ja mówię, ile chcę, a oni moga najwyżej tej
    kwoty nie zaakceptować?

    J.