  • Data: 2011-04-09 09:32:45
    Temat: Re: Koszt eksploatacji drukarki.
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-05 11:27, Borneq pisze:

    > A może opłaci się kupić jakąś inną drukarkę, może atramentową ale o
    > znacznie mniejszym koszcie eksploatacji?

    Stanalem kiedys przed tym samym dylematem i kupilem do domu kombajn
    Brothera (starszy model DCP-540CN). Jestem bardzo zadowolony. Wczesniej
    mialem laserowke Olivetti i dosc szybko padly rolki prowadzace papier.
    Wracajac do atramentowki - Brother ma bardzo tanie zamienniki duzej
    pojemnosci, jesli trafisz na dobre ich zrodlo to juz sie go trzymaj. Ja
    kupuje raz na rok kilkanascie kartridzy, z przewaga czarnych oczywiscie.
    Taka dyskusja byla na grupie nie raz nie dwa i zazwyczaj wychodzilo
    (przynajmniej kiedys), ze najtansze w eksploatacji byly Brother i Epson.

    Pozdrawiam,
    Wojtek