  • Data: 2019-10-21 01:05:09
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2019 o 23:31, s...@g...com pisze:

    > Raz tylko sie trafilo ze 5 przejechalo zanim szosty wpuscil. A szeryfy to jednak
    bardziej dokuczliwe

    Na szeryfów jest paragraf i bez tego. Ale skoro potrzebny dodatkowy to
    trudno. Tylko się dziwie, bo u mnie działa bez paragrafów.

    "swiety" i ma dokladnie wyznaczone zasady uzycia staje sie w sumie niezdefiniowany bo
    starczy dostawczak na awaryjnych...

    > Bardzo niedobrze. Bardzo.

    No ja wiem. Z jednej strony tak, z drugiej skoro przepis potrzebny...

    > To zalezy od sedziego. I od tego co rejestrator nagral.

    No to dbaj o niego:)

    > Nie zaczynaj. juz o tym watki byly.

    No były a wy dalej udajecie, że nie wiadomo po co piesi do przejść łażą...

    > To juz twoja interpretacja. Jak nie rozumiesz co do ciebie pare osob pisze i jestes
    jedyny uparty to, no wiesz...

    Masz okazję się założyć o łatwą kasę w wątku obok o bmw. Na razie TomN
    przypomniał sobie po początkowym przecieku że ma mnie w pląkownicy i
    kogucik zmienił się z koguta w chickena i tchórzy.

    > Oho. Jedziemy ad personam? Nie, nie znize sie do tego poziomu.

    A co ja poradzę na to, że udajesz że nie wiesz po co piesi łażą do przejść?

    > To co opisales to zwykle buractwo, i jak czytam to nikt tego nie neguje.

    Z wyjątkiem koguta na przykład. I paru innych.

    > No to rozmawiajmy normalnie, bez przytykow personalnych. ok?

    Ok. A możesz przez chwilę nie udawać, że nie wiesz po co piesi stoją
    przy przejściu? Łatwiej będzie wtedy normalnie gadać. No bo przecież
    wiesz - prawda?

    > Czyli jednak nie mozna bez adpersonam?

    No ciężko będzie, skoro udajesz...

    > Widze ze nie rozumiesz. W wiekszosci przypadkow przejsc sie da bez wydziwiania. W
    tych gdzie sie nie da trzeba stanac przy krawezniku, na przejsciu i podniesc lape.

    Przecież machanie łapą, żeby zasygnalizować coś co jest oczywiste, to
    właśnie wydziwianie.

    --
    Shrek