  • Data: 2009-11-17 14:04:27
    Temat: Re: Konkursy - zbywalność praw autorskich
    Od: f...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-11-2009 o 13:34:31 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    napisał(a):

    > Ale tak poważnie...?
    > Bo moja żona wysłała raz zdjęcie na konkus, w którym były analogiczne
    > zapisy
    > w regulaminie (jak się potem okazało). Nic nie zdobyła, ale potem ze
    > zdumieniem
    > zobaczyliśmy nasze zdjęcie na ich stronie, w reklamach produktów i usług.
    >
    > A ta fajna firma to superfoto.pl, jakby kto pytał.

    Wszystko zależy od tego jak był skonstruowany regulamin i ewentualne
    oświadczenie które były do podpisania, jak było umocowane przeniesienie
    prawa autorskiego majątkowego w tej konkretnej sytuacji, bez tego możemy
    tylko gdybać. Każdy regulamin można rozebrać na czynniki pierwsze i
    skonfrontować z ustawą a następnie orzecznictwem.

    --
    FKV