  • Data: 2009-11-17 12:41:20
    Temat: Re: Konkursy - zbywalność praw autorskich
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Nov., 13:34, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Ale tak poważnie...?
    > Bo moja żona wysłała raz zdjęcie na konkus, w którym były analogiczne zapisy
    > w regulaminie (jak się potem okazało). Nic nie zdobyła, ale potem ze zdumieniem
    > zobaczyliśmy nasze zdjęcie na ich stronie, w reklamach produktów i usług.
    >
    > A ta fajna firma to superfoto.pl, jakby kto pytał.
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

    jesli wykorzystli te zdjecia w celach innych niz okreslono w
    regulaminie konkursu to sprawa jest prosta i latwa .
    Udowodnienie czegos takiego nie powinno byc trudne.
    w takim przypadku moim zdaniem szansa na uzyskanie zaplaty jest duza.

    jesli wykorzystali zgodnie z regulaminem na ktory przystales to rzecz
    moze byc skomplikowana.

    Jesli prawdziwym zakamuflowanym celem konkursu bylo wejscie tanio w
    posiadanie zdjec czyli wyludzenie , to szansa zaplatzy jest duza , to
    trzeba udowodnic.

    Tyle na moj prosty rozum.