  • 61. Data: 2014-05-30 23:54:20
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 23:18:31 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200, "J.F."
    > Nie wróżę im powtórki w wyborach parlamentarnych.

    Kto wie, moze niektorzy pomysla ze juz maja jakies szanse :-)
    No i przybedzie im pieniedzy na kampanie ..

    J.

  • 62. Data: 2014-05-30 23:55:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Skladka rentowa akurat moze isc na renty,

    Ta, Kaczor obnizyl a ci spowrotem w 2012 podniesli, zeby latac budzet :)

  • 63. Data: 2014-05-30 23:57:26
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5388376b$0$2153$65785112@news.neostrada.pl...
    two/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczeni
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    > Polak potrzebuje wiszącego nad nim bata, aby jeździć zgodnie z PORD.
    > Ciekawe, że nigdy nie widziałem za granicami Polski (Niemcy, Austria,
    > Szwajcaria) naszych kierowców jadących niezgodnie z obowiązującymi tam
    > limitami prędkości. Lepiej zabijać przestrzegających przepisy kierowców
    > lub pieszych?

    Juz to kiedys rozwijalem - naszych tam nie widac bo nie sa u siebie. Za
    to localsi jakos do tych przepisow sie rygorystycznie nie stosuja -
    ciekawe czemu.

    --
    mk4

  • 64. Data: 2014-05-31 00:00:33
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 30 maja 2014 23:32:19 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 30 May 2014 20:22:35 +0200, Czes�aw Wi�niak napisa�(a):

    > Skladka rentowa akurat moze isc na renty, ale akcyza na leczenie ...
    >
    > wyjatkowo chyba nie - NFZ ma swoje iles procent od PIT i nie wiecej.
    >

    > Za to ZUS ma niedobor, panstwo doplaca, a skad bierze na doplaty ?
    >
    > A taki rakowiec to z ZUS sporo dostaje ... choc tez ma szanse nie
    >
    > odebrac tego co wplacil :-)

    > Oj tam, zawirowanie takie drobne.
    >

    > J.

    Jako dopłata do NFZ kiedy mu brakuje. A brakuje mu sporo chociażby z powody
    bezrobotnych za których urzędy pracy płacą kilka złotych miesięcznie składki
    zdrowotnej. Jest dużo sytuacji kiedy osoba nie płacąca składki zdrowotnej jest
    ubezpieczona. Wszyscy nie pracujący członkowie rodziny pracującego i ubezpieczonego
    na przykład. Akcyza nie jest celowym podatkiem tak jak składka zdrowotna. Ona trafia
    do wora z innymi pieniędzmi i w miarę potrzeb z tego wora jest wydawana kasa.

  • 65. Data: 2014-05-31 00:03:04
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > jak pokazały ostatnie - 70% uprawnionych ma to w dupie
    > a z pozostałych 30% połowa to urzędnicy pruncypała, służby mu podległe i
    > ich rodziny

    Dokladnie, urzedasy i ich najblizsze rodziny to staly elektorat. Stad taki
    rozrost administracji publicznej :)

  • 66. Data: 2014-05-31 15:23:10
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Cavallino"
    > KAPELUSZ PLONK WARNING
    >
    > Nowy wysyp kapeluszników na grupie, wcześniej próbowali negować sens
    > normalnej jazdy (czyli bez patrzenia na durne limity w ogóle), teraz
    > posuwają się do negowania śmiesznych 10 km/h więcej?
    > To już jakiś szczyt kretynizmu jest.

    Uderz w stół a "miszczu" się odezwie.

  • 67. Data: 2014-05-31 17:37:45
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czesciej jezdzij trollu to zobaczysz.

    Przeczytaj sobie http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=50, a potem
    "myślij" mędrcu. Jak się chcesz zabić to twoja sprawa, jedź nawet 250 km/h, łam
    wszelkie przepisy, będziesz prawdziwym paniskiem na drodze. Nigdy nie jeździłeś
    w krajach cywilizowanych. EOT

  • 68. Data: 2014-05-31 18:02:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hans Kloß" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5389decf$0$13693$6...@n...sunnyuse
    net.com...

    > "Cavallino"

    > Uderz w stół a "miszczu" się odezwie.

    Jeszcze będziesz pyskował, zamiast uszy po sobie położyć i do swojej mysiej
    dziury zmykać?
    No to nie ma wyjścia - PLONK !!!!!!

  • 69. Data: 2014-05-31 18:16:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > 250 km/h, łam wszelkie przepisy, będziesz prawdziwym paniskiem na drodze.
    > Nigdy nie jeździłeś w krajach cywilizowanych. EOT

    Uwaga, Trolluss vcurviacus. Nie karmic !

  • 70. Data: 2014-05-31 21:18:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > AZ taka kropla to nie - ITD mialo przyniesc miliard to juz istotne
    > pieniadze.

    > To ktore glosuje na "Prawo ...". To ktore mowi "jezdza jak wariaci".

    Jadę se wczoraj. Deszczyk lekki. No i jedzie przede mną pani. Lewy pas.
    Hamuje 50 metrów przed zbliżeniem się do poprzedzające pojazdu. Przejeżdżamy
    jedne światła, drugie. Pani dalej tak jedzie. K... jeden samochód. To ja
    jestem za skierowaniem na naukę jazdy. Naprawdę nie potrzeba tej pani
    żadnego mandatu dawać.

    > To ktore mowi "zabierac PJ".
    > A czesto nawet to ktore samo przekracza :-)

    Ja myślę, że głównie przeróżne obiboki.