    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Date: Sun, 20 May 2012 19:20:24 +0000 (UTC)
    <jog8l8$gg1$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4fac08d8$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4fac217c$1@news.home.net.pl> <p...@n...chmurka.net>
    <4fad79fd$1@news.home.net.pl>
    <1jw2q02wfsd1y.xaqzpjnzoz06$.dlg@40tude.net>
    <4fafaa0a$1@news.home.net.pl> <m...@i...localdomain>
    <c1.01.3VrFwL$198@mike.oldfield.org.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c1.01.3VsYrx$1BH@mike.oldfield.org.pl> <jp0ebg$9a8$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c1.01.3Vt004$1C8@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Oczywiście. Z tym że typowo wszystko jest na jednej płytce. Kontrolera
    > nie można podtrzymywać, za dużo prądu ciągnie (a poza tym sam kontroler,
    > bez reszty komputera i dysków, nie jest specjalnie przydatny).

    No to faktycznie, jest takie zastosowanie, o którym nie miałem świadomości.
    I jeszcze pewnie kilka niszowych.

    > Obawiam się jednak że nie chodzi o emulację czegokolwiek.

    Raczej chodzi. Przynajmniej w pewnym sensie. W tym, że gdy w pamięciach
    komputerowych krzem zastąpił ferryt, nagle pojawiła się wada tego krzemu
    -- skleroza. Już nie można było się obejść bez pamięci zewnętrznej. A ten
    kontroler dysków zaprojektowany jest tak, jakby nic się nie zmieniło.
    Wpomnianej wady nie mają pamięci flash, teraz ich można używać jak ferrytu.
    Ale maja też wady, które je przy tych dyskach dyskwalifikują.

    --
    Jarek