  • Data: 2012-05-25 01:20:46
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ja to widzialem. Tylko ta sztuka juz nie dzialala, wiec pobawic sie nie
    > dalo :-)

    Niewielka strata. Dobry czy zepsuty, niespecjalnie się do czegokolwiek
    nadawał. No, może poza zabawą właśnie. Zadomowił się głównie
    w amerykańskich szkołach.

    > No wiesz, macierz 10x10 sie nie zmiesci. Wykresu nie zrobisz, bo 64 liczby
    > z programem raczej sie nie zmieszcza.

    Tym niemniej coś się iterować dało. I zrobić wykres ołówkiem na papierze
    milimetrowym licząc funkcję w zadanych punktach. To dużo.

    > Byl memopak 56K, to byla maszyna. Juz prawie tak kaprysna jak Odra :-)

    Chyba 16K. Też miałem. To złącze krawędziowe, to faktycznie było zawodne.
    To już było dużo pamięci. Wtedy zwątpiłem w sens grania z komputerem
    w szachy. Bo mnie skubany kilka razy ograł. A niewiele wcześniej sądziłem,
    że do takich rzeczy potrzeba gigantycznej pamięci. Zresztą podobnie
    uważał Alan Turing w roku 1950.

    --
    Jarek