  • Data: 2012-05-24 19:33:07
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Zla, dobra ?

    Zła.

    > W dzialaniu nie widzialem ... ale to prawie pecet byl.
    > Magistrala, karty rozszerzen ...

    Prawie. Wielu tak pisze -- są to ci, co nie wiedzieli, a tylko gdzieś
    o tym przeczytali. Mnie ten komputer po prostu odrzucał. To subiektywne
    wrażenie. Ale obiektywnie też się ten standard nie przyjął.

    > Z tym ze ja tu widze 1.5 mln
    > http://en.wikipedia.org/wiki/ZX-81
    > moze chodzilo o
    > http://en.wikipedia.org/wiki/ZX80

    No tak, zajrzałem do polskiej, a tam zdanie na ten temat sformułowano
    dwuznacznie.

    > Zalezy do czego - wyswietlic wyniki trzeba, parametry wprowadzic
    > trzeba, zostaje miejsca na kilkadziesiat zmiennych i kilkadziesiat
    > linijek programu.
    > Czyli de facto bardziej kalkulator programowany niz komputer.

    A jaka to różnica? W końcu większość zagadznień, do których rozwiązania
    budowano pierwsze komputery (te wszystkiew bomby atomowe), wymagało
    jedynie "programowanego kalkulatora". Nawet na tym 1K można było trochę
    policzyć. A była jeszcze zdaje się wersja 2K.

    --
    Jarek