  • 11. Data: 2009-07-28 20:37:17
    Temat: Re: Koniec Photoshopki?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    trud wrote:

    > Prędzej słoń przejdzie przez ucho igielne.

    W Jerozolimie były słonie?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-07-28 20:41:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek 28 lipiec 2009 22:01, trud wyraził następujacą opinię:

    > Prędzej słoń przejdzie przez ucho igielne.

    To jest wyłącznie kwestia wielkości igły ;-)

    Jaki sens ma w ogóle zamieszczanie zdjęć, skoro osoby na nich przedstawione
    można odróżnić jedynie po podpisach pod zdjęciami bo same zdjęcia pozbawione
    są niemal całkowicie cech indywidualnych?
    To się po prostu ludziom znudzi :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 13. Data: 2009-07-28 20:48:30
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek 28 lipiec 2009 22:37, Mikolaj Tutak wyraził następujacą opinię:

    > W Jerozolimie były słonie?!

    Nie bądź taki ortodoks ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 14. Data: 2009-07-29 08:12:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    > lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    już dawno....

  • 15. Data: 2009-07-29 08:13:36
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:h4no4k$80q$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > W Jerozolimie były słonie?!

    Pokaż mi w którym miejscu jest powiedziane ze słoń zrobi to w jerozolimie?

  • 16. Data: 2009-07-29 08:29:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kokos napisał(a):
    > U?ytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisa? w
    > wiadomo?ci news:h4no4k$80q$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Poka? mi w którym miejscu jest powiedziane ze s?on zrobi to w jerozolimie?

    Chyba wielbłąd?
    http://pl.wikiquote.org/wiki/%C5%81atwiej_jest_wielb
    %C5%82%C4%85dowi_przej%C5%9B%C4%87_przez_ucho_igieln

    Mirek

  • 17. Data: 2009-07-29 09:38:15
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    John Smith pisze:

    > Chyba wielbłąd?
    > http://pl.wikiquote.org/wiki/%C5%81atwiej_jest_wielb
    %C5%82%C4%85dowi_przej%C5%9B%C4%87_przez_ucho_igieln

    tak to bywa z tą "elokwencją" ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 18. Data: 2009-07-29 12:20:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" h4no4k$80q$...@n...news.neostrada.pl

    > W Jerozolimie były słonie?!

    Od czasu do czasu pewnie były, ale i ciasna brama, zwana Uchem Igielnym
    chyba nie w czasach Chrystusa była w Jerozolimie, a nieco później.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-07-29 15:40:29
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    > Może na to potrzeba czasu. Jest to z pewnością bardzo pozytywny trend.
    > Poza tym nie jeden może próbować wyrobić sobie nazwisko będąc w opozycji
    > do tego retuszerskiego jarmarku. Najpierw będzie nisza a później powoli
    > do przodu... Zresztą tak się zastanawiam na kim jeszcze robi wrażenie
    > magia retuszu, w końcu każdy normalny człowiek wie że skóra ma fakturę
    > itd.

    zdjecia zamawiane przez klientów są projekcją jakieś bajki i zaklinaniem
    rzeczywistości
    a w bajce są wszyscy idealni :)

    np. bajka ślubna, jesteśmy śliczni, uśmiechnięci i szczęśliwi nawet jak
    jest upał
    padamy z nóg i mamy dość ;)

    bajka komercyjna
    nasz produkt zmieni ciebie w piękność tak jak tą modelkę ze zdjęcia ( lat
    15scie :D)
    przecież ona taka ładna bo nosi taką sukienkę i się smaruje taki kremikiem
    jaki sprzedajemy :)

    bajki turystyczne, zabytkowe itp.

    choć zdażają się coraz częściej klienci nie wspominający o retuszu.

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 20. Data: 2009-07-29 19:52:30
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Krzysztof Sordyl pisze:
    > choć zdażają się coraz częściej klienci nie wspominający o retuszu.

    Nie no zgadzam się w całej rozciągłości - maksymalny retusz jest dziś
    podstawowym kanonem i by z tym walczyć trzeba pozycji, ale tak jak mówię
    może to wytworzyć specyficzną nisze. Przy tego typu sprawach klient lubi
    sprawdzoną taktykę. Ale tak naprawdę to chyba już nikt normalny retuszu
    nie bierze za dobrą monetę, bo to co serwują magazyny/opakowania to już
    hardcore totalny i ludzie mają tego świadomość że są totalnie nabijani w
    butelkę ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.