  • 1. Data: 2009-07-28 18:26:25
    Temat: Koniec Photoshopki?
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 2. Data: 2009-07-28 18:40:37
    Temat: Re: Koniec Photoshopki?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    > lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    Zrzucenie glacoszopa na świecenie, wizaż i samego szopa tylko bez glacy
    (dobór dynamiki, kolorystyki itd.) Popieram, znowu będzie można w kiosku
    za szybką pooglądać fajne laski :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-07-28 18:53:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Zrzucenie glacoszopa na świecenie, wizaż i samego szopa tylko bez glacy
    > (dobór dynamiki, kolorystyki itd.) Popieram, znowu będzie można w kiosku
    > za szybką pooglądać fajne laski :)

    Też mi się wydaje że to bardzo dobry kierunek :). Z pewnością to
    przywrócić dominującą role fotografa w całym procesie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 4. Data: 2009-07-28 18:54:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > Też mi się wydaje że to bardzo dobry kierunek :). Z pewnością to
    > przywrócić dominującą role fotografa w całym procesie.

    I modelki :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam
    bąki/

  • 5. Data: 2009-07-28 19:17:47
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Jakoś nie wierzę w ten brak photoshopa
    Na pewno tu i ówdzie dziubną, skubną, ulepszą, dopieszczą...
    Glace są be, ale bardzo dużo soób je uwielbia.
    Tak chcą się same widzieć i takie chcą miec gwiazdy - nieskazitelne, jak
    manekiny z fabryki.

  • 6. Data: 2009-07-28 19:30:34
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    > lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    ale to stare jest, widziałem te okładki,
    i dyskusję na ten temat pół roku temu.
    Wybiórcza jak zwykle zaspała ;)
    Oczywiście pomysł się nie przyjął ...

    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-07-28 19:37:36
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    m0w pisze:
    > Jakoś nie wierzę w ten brak photoshopa
    > Na pewno tu i ówdzie dziubną, skubną, ulepszą, dopieszczą...

    co innego robić to z głową a co innego iść na całość jak np. na
    okładkach InStyle ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-07-28 20:01:26
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 20:26:25 +0200, cichybartko napisał(a):

    > Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    > lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    Prędzej słoń przejdzie przez ucho igielne.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 9. Data: 2009-07-28 20:02:53
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    I normalności obserwatorów.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 10. Data: 2009-07-28 20:13:04
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Krzysztof Sordyl pisze:

    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > ale to stare jest, widziałem te okładki,
    > i dyskusję na ten temat pół roku temu.
    > Wybiórcza jak zwykle zaspała ;)
    > Oczywiście pomysł się nie przyjął ...

    Może na to potrzeba czasu. Jest to z pewnością bardzo pozytywny trend.
    Poza tym nie jeden może próbować wyrobić sobie nazwisko będąc w opozycji
    do tego retuszerskiego jarmarku. Najpierw będzie nisza a później powoli
    do przodu... Zresztą tak się zastanawiam na kim jeszcze robi wrażenie
    magia retuszu, w końcu każdy normalny człowiek wie że skóra ma fakturę itd.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.