  • 21. Data: 2009-08-05 22:48:41
    Temat: Re: Koniec Photoshopki?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    cichybartko pisze:
    > Ostatnio w Wysokich Obcasach było dość fotograficznie zapraszam do
    > lektury: http://tinyurl.com/nj8tcq

    a nie wiem czy ta slabosc do PS nie jest w Polsce. Troche dane mi
    jezdzic po Europie jest i jak patrze na okladki to nie widze tylko PS
    ile w Polsce. I tyczy sie to zarowno zachodniej europy jak i krajow
    baltyckich.

    ktos jeszcze ma takie odczucie?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 22. Data: 2009-08-06 07:39:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    KuFeL pisze:
> [...]
    > jezdzic po Europie jest i jak patrze na okladki to nie widze tylko PS
    > ile w Polsce. I tyczy sie to zarowno zachodniej europy jak i krajow

    Polska i część krajów postemoludowych (ale raczej nie większość naszych
    sąsiadów) to dość specyficzny rynek homogenicznych mediów, sztuki
    ''oficjalnej'' i ideologii. Ale tak to bywa ze społeczeństwami
    jednorasowymi, z jednym oficjalnym kościołem i do tego po takich
    przejściach. Ani tolerancji, ani świeżości - co pokazała konkurencja,
    trzeba powielić, bo taki jest wzór.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-08-06 23:42:04
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    On Thu, 06 Aug 2009 08:39:05 +0100, *Janko Muzykant* wrote:

    > Polska i część krajów postemoludowych [...] Ale tak to bywa ze
    > społeczeństwami jednorasowymi, z jednym oficjalnym kościołem i do tego po
    > takich przejściach. Ani tolerancji, ani świeżości [cut]

    bzdury opowiadasz. jak poznasz lepiej język, to porozmawiaj z
    anglikami/szkotami na temat integracji ciapatych i polaków.

    --
    RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653
    MusIQ: Screamer Radio

    "Trzeba sobie jakoś radzić - powiedział turysta zawiązując buta dżdżownicą."

  • 24. Data: 2009-08-07 08:27:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Romuald Szcześniak pisze:

    > bzdury opowiadasz. jak poznasz lepiej język, to porozmawiaj z
    > anglikami/szkotami na temat integracji ciapatych i polaków.

    Siedzę właśnie dokładnie w środku takiego miejsca, chyba w tej chwili
    najbardziej charakterystycznego na ziemi z tego względu i widzę :)
    Oczywiście to nie jest 100%, ale jest.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 25. Data: 2009-08-08 00:23:14
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    On Fri, 07 Aug 2009 09:27:44 +0100, *Janko Muzykant* wrote:

    > Siedzę właśnie dokładnie w środku takiego miejsca, chyba w tej chwili
    > najbardziej charakterystycznego na ziemi z tego względu i widzę :)

    Bradford? - to nie jest ani Szkocja ani ciapaty środek Anglii... sorry.

  • 26. Data: 2009-08-08 18:43:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Romuald Szcześniak pisze:
    > Bradford? - to nie jest ani Szkocja ani ciapaty środek Anglii... sorry.

    A skąd Bradford? Mówię o zachodnich przedmieściach Londynu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 27. Data: 2009-08-08 19:36:49
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    On Sat, 08 Aug 2009 19:43:22 +0100, *Janko Muzykant* wrote:

    > A skąd Bradford? Mówię o zachodnich przedmieściach Londynu.

    z dostawcy netu :) - i nadal nie jest to Szkocja - czyli brak Ci
    odniesienia.

  • 28. Data: 2009-08-08 20:05:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Romuald Szcześniak pisze:

    > z dostawcy netu :) - i nadal nie jest to Szkocja - czyli brak Ci
    > odniesienia.

    Ale ja siedzę ponad 200 km na południe od Bradford :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/