  • 1. Data: 2009-07-28 20:09:45
    Temat: Pisza o nas!
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    http://wyborcza.pl/1,76842,6855233,Przelam_lody_kote
    m.html

    "W internecie, jak wiadomo, bardzo łatwo się z kimś o coś pokłócić -
    pozornie niewinna wymiana zdań na zupełnie neutralny temat może się
    przerodzić w polityczny bój, w którym wszyscy będą sobie wymyślać od
    najgorszych.

    Na przykład niewinna informacja o pojawieniu się nowego modelu Canona na
    grupie dyskusyjnej o fotografii cyfrowej poprzez ciąg skojarzeń "ile
    kosztuje i dlaczego tak drogo" -> "bo socjalistyczne państwo dławi nas
    podatkami" potrafi bardzo szybko zejść na dyskusję o tym, czy Oleksy był
    agentem."

    Czy ktoś ma jakieś adekwatne zdjęcie kotka?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 2. Data: 2009-07-28 21:46:10
    Temat: Re: Pisza o nas!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jan Rudziński napisał(a) :

> [...]
    > agentem."
    >
    > Czy ktoś ma jakieś adekwatne zdjęcie kotka?

    To Ałganow ma kotka? Czy może chodzi o Cukier Kotka ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2009-07-28 21:49:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > To Ałganow ma kotka? Czy może chodzi o Cukier Kotka ;-)

    albo o Alika :)

  • 4. Data: 2009-07-28 21:52:25
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Zbynek Ltd. pisze:

    > To Ałganow ma kotka? Czy może chodzi o Cukier Kotka ;-)

    Nie, nie. Chodziło mi o zdjęcie kotka, który by udowodnił, że nie
    jesteśmy tak strasznie kłótliwi, jak nas malują.

  • 5. Data: 2009-07-29 06:06:24
    Od: bans <g...@o...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > http://wyborcza.pl/1,76842,6855233,Przelam_lody_kote
    m.html

    Lansiarz Orliński, poziom zero. Facet się podnieca byle czym, typowe
    wiele hałasu o nic.

    --
    bans

  • 6. Data: 2009-07-29 06:10:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 23:52:25 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć wszystkim

    >Nie, nie. Chodziło mi o zdjęcie kotka, który by udowodnił, że nie
    >jesteśmy tak strasznie kłótliwi, jak nas malują.
    Zfutowałbyś przy okazji na syffa, może jakiś przyjemny flejm by się
    rozwinął.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 7. Data: 2009-07-29 07:33:39
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > http://wyborcza.pl/1,76842,6855233,Przelam_lody_kote
    m.html

    Nie byłaby to Wybiorcza, gdyby na zakończenie nie dołożyła Kaczyńskiemu.

  • 8. Data: 2009-07-29 07:53:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    jo44 napisał(a):

    m.html

    > Nie byłaby to Wybiorcza, gdyby na zakończenie nie dołożyła Kaczyńskiemu.

    To pisał WO, weź na to poprawkę.

    wer

  • 9. Data: 2009-07-29 15:54:14
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To pisał WO, weź na to poprawkę.

    no to nieźle o nim świadczy, nie czytuję GW kilka lat
    i widzę że poziom jest tam dramatyczny....

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 10. Data: 2009-07-29 18:40:45
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl> napisał w
    wiadomości news:h4ps0q$8v1$1@mx1.internetia.pl...

    > no to nieźle o nim świadczy, nie czytuję GW kilka lat
    > i widzę że poziom jest tam dramatyczny....

    bo kiedys ta gazeta aspirowala do bycia gazeta inteligencji, teraz jedynie
    dla wyksztalciuchow :(

    p, zul