  • Data: 2020-02-07 19:35:51
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > absolutnie nie, ale Gmoch akurat byl charakterystyczny,
    > stad i karykatura latwo rozpoznawalna.
    > Ale musial byc drugi warunek - znana osoba. Telewizja
    > bardzo podnosi rozpoznawalnosc :-)

    Karykatura w paszporcie nie miałaby służyć temu, aby pogranicznik
    mógł powiedzieć: ja pana chyba widziałem w telewizji! Portret jest
    po to, by dało się stwierdzić, czy paszport wystawiono tej osobie,
    która się nim aktualnie posługuje. No więc taką karykaturę mamy już
    w paszportach od kilkunastu lat -- w paszportach biometrycznych
    w formie elektronicznej zapisany jest kształt owalu twarzy (kawał
    o radzieckim automacie do golenia pewnie każdy zna).

    --
    Jarek