  • Data: 2010-05-26 15:21:05
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Pytasz o to, ile wg mnie powinien brać sprzedawca?
    > Jeśli sprzedawca nie ma pojęcia o tym, co sprzedaje,
    > to nawet marża na poziomie 5% jest za wysoka. :)

    Pytam co konkretnie znaczy "bandycka marża".

    > Jeśli natomiast dobrze pracuje, to IMO 16% powinno być wynagrodzeniem
    > bardzo wysokim. :) Ja przy takiej marży żyłem bardzo dobrze. :)

    Czyli marża nie bandycka to marża nie większa niż 16%? ;)

    > Patrząc na pułki sklepowe, dochodzę do wniosku, że tam nie można kupować,
    > ale najwyraźniej te sklepy jakoś znajdują nabywców. :) Właśnie wczoraj
    > zrobiłem rekonesans. Wiedza sprzedawców niewiele większa od zera
    > bezwzględnego, ceny różne, nawet niektóre sensowne, wybór żaden. :)

    Półki ;P Po za tym nijak nie odniosłeś się do tego, że cena końcowa
    oraz zawarta w niej marża zależy także od wolumenu sprzedaży danego
    towaru.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...