  • 1. Data: 2010-05-20 18:13:15
    Temat: Komputery z Castoramy
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Kupowaliscie kiedys w Castoramie?

    Czy sa takie sklepy, ktore pozwola na testowanie sprzetu typu/klasy notebook?

    Chodzi mi o to, zebym mogl zabrac laptopa do domu, wybrany konkretny model i
    testowac, sprawdzic rzeczy wazne i mniej wazne:

    - uruchomic 50 aplikacji, OE, cztery komunikatory, exela, painta, fotoszopa,
    arcadię i 12 innych i zobaczyc jak to pracuje
    - sprwadzic egronomie, klawisze,
    - otworzyc pokrywe i zamknac, posluchac czy piszczy i jakie ma zatrzaski
    - popatrzec na matryce w warunkach w jakich _ja_ bede pracowal, a nie w sklepie
    - poznać filozofie danego komputera
    - uruchomic moje oprogramowanie na jakaim pracuje (moj komputer się muli pod
    tymze) i sprawdzic na danym testowanym laptopie
    - sprawdzic takie glupoty jak to, czy nie szumia zbyt glosno wiatraki
    - obejrzec w spokoju gdzie sa wszystkie porty, czy sensownie

    Jedny słowem - czy sa sklepy, gdzie bede mogl zaplacic, i miec 2-5-7 dni na
    decyzje i ewentualny zwrot nienaruszonego sprzetu?

    Tak mozna w Castoramie, zwracam wszystko czego nie zuzyje, nie pytaja dlaczego,
    tylko wyplacaja kase. Ale w Castoramie nie sprzedawaja notebookow...

    czy sa takie fajne sklepy?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2010-05-20 18:20:07
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlaczego,
    > tylko wyplacaja kase. Ale w Castoramie nie sprzedawaja notebookow...

    Zapytaj w Erze :)

  • 3. Data: 2010-05-20 18:40:45
    Od: mis <m...@u...pl>

    > Zapytaj w Erze :)

    albo jakimś lokalnym, małym sklepie, czasem można się w takich sprawach
    "dogadać". Ewentualnie w sklepie internetowym, czyli z prawem do zwrotu
    w ciągu 10 dni ? Stracisz co prawda koszty przesyłki w obie strony ale
    za to wybór modeli będzie spory.

    Tomek

  • 4. Data: 2010-05-20 18:57:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "mis" <m...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciągu 10 dni ? Stracisz co prawda koszty przesyłki w obie strony ale za to

    IMHO mozna zwrócić towar nieużywany :)

  • 5. Data: 2010-05-20 19:02:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-20 20:40, mis napisał/a:
    > Ewentualnie w sklepie internetowym, czyli z prawem do zwrotu w ciągu 10 dni

    Znasz wymagania jakie należy spełnić aby oddać sprzęt w ciągu tych 10
    dni? Kilkudniowe użytkowanie/testowanie np. laptopa nie wchodzi w grę.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2010-05-20 19:13:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20 maja 2010 20:13, Strachu S. pisze:
> [...]
    > tylko wyplacaja kase. Ale w Castoramie nie sprzedawaja notebookow...

    W Saturnie i MM można sobie kupować i dowolnie wymieniać na coś innego i
    tak w nieskończoność :) Ważne aby łączna kwota wymienianego sprzętu nie
    była większa od łącznej kwoty sprzętu co sobie wybierzemy. Co do
    laptopów to się upewnij. Ale pewnie też. Nie wymieniają jedynie art
    higieny osobistej i to co jest w blistrach.

    Co do laptopów. Była kilka miesięcy traka historia, że dziewczyna kupiła
    nówkę laptopa a tam zawalony twardziel i żeby było bardziej śmiesznie,
    to jeszcze osobistymi rzeczami po poprzedniku :D

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-05-20 19:17:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20 maja 2010 20:40, mis pisze:

    > albo jakimś lokalnym, małym sklepie, czasem można się w takich sprawach
    > "dogadać".

    W małych sklepach to właśnie trudniej. Nieraz nawet nie chcą odpalić
    takiego laptopa (np żeby sobie oglądnąć matrycę), bo podczas pierwszego
    uruchamiania system się wstępnie konfiguruje i już laptop "nie jest nowy"

  • 8. Data: 2010-05-20 19:22:35
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Znasz wymagania jakie należy spełnić aby oddać sprzęt w ciągu tych 10 dni?
    > Kilkudniowe użytkowanie/testowanie np. laptopa nie wchodzi w grę.

    Podaj jakąś podstawe. Bo z tego co wiem to nie dość, że wchodzi w grę
    to jeszcze można powiedzieć, że właśnie po to te przepisy zostały stworzone.

  • 9. Data: 2010-05-20 19:25:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Podaj jakąś podstawe. Bo z tego co wiem to nie dość, że wchodzi w grę
    > to jeszcze można powiedzieć, że właśnie po to te przepisy zostały

    Tzn. po co? Żeby sobie poużywać i oddać? Pokrętne myslenie ;)

  • 10. Data: 2010-05-20 19:28:42
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > czy sa takie fajne sklepy?

    Mam dla Ciebie swietna propozycje. Otworz swoj wlasny sklep i pozwalaj
    na takie cos. CO Ty na to?