  • Data: 2010-05-27 06:34:30
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Na przykład jakaś firma (mam tu konkretną na swej myśli) dorzuca
    > bandyckie marże do tego, co sprzedaje państwowej uczelni w Białymstoku,
    > gdyż konkurenci tej firmy są likwidowani (uciszani?) stosowną praktyką
    > arcykapłana Ozorowskiego. :)

    Może masz na myśli zmowę cenową? Albo działanie na szkodę uczelni?
    W każdym razie nie o tym tu rozmawiamy. Wiesz o łamaniu prawa - zgłoś
    sprawę do odpowiednich organów bo inaczej sam jesteś winny współudziału.

    [...]

    > Nie handluje teraz, więc nie wiem, od czego te ceny zależą. :)
    > Zazwyczaj zależą od obrotności i gospodarności sprzedawców. :) Ceny
    > częstokroć ,,lecą'' w górę z powodu wpadek różnego rodzaju, złej
    > gospodarności, złych decyzji, chęci szybkiego wzbogacenia się...
    > Nierzadko sprzedawca jest oszukiwany lub prawie oszukiwany. (nie
    > zawsze sprzedawca jest prawnikiem, więc łatwo go wykiwać, gdy jest
    > naiwny)

    Ciekawy tok rozumowania, na początku mówisz, że nie wiesz od czego
    zależą ceny a potem wymieniasz od czego zależą ;) A na koncu ktoś kogoś
    jakoś oszukuje albo kiwa - oczywiście bez konkretów ;)

    > U mnie cena nijak miała się do obrotów. :) Mogłem sprzedać
    > bardzo dużo i bardzo mało -- z tą samą marżą. :) Mogłem, co
    > nie oznaczało, że zawsze miałem taka samą marżę. Czasami
    > sprzedawałem coś bez zysku, :) czasami nawet 3 razy taniej
    > niż inni w okolicy, którzy przysięgali, ;) że sprzedają bardzo tanio. ;)

    I dlaczego już nie handlujesz? Bo nie dało się z tak prowadzonego
    handlu żyć? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...