  • Data: 2010-05-27 21:56:43
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 21:54, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Wytłumacz mi więc jak to jest - gdzie indziej działa a u nas nie.
    > Mamy jednak ciągle za słabą pozycję konsumenta.
    Działa, tylko że tam te komputery mogłyby być tańsze. Część ceny każdego
    z nich stanowi właśnie możliwość przetestowania i zwrotu. I proszę mi
    nie wyjeżdżać z tym, że jak to, przecież w USA komputery są już i tak
    tańsze, to miałyby być jeszcze tańsze?? Porównywanie naszego rynku do
    rynku USA mija się z celem. Na wysoką cenę detaliczną sprzętu ma wpływ
    wiele czynników i wskazywanie jako jedynych winnych tej sytuacji tych
    wstrętnych burżuazyjnych spekulantów (czytaj sprzedawców) jest
    nieporozumieniem.

    Maciek