  • Data: 2010-05-26 22:14:30
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" 4bfd3be2$0$17097$6...@n...neostrada.pl

    > Ale wolno mu z tej marży pokryć chociaż koszty lokalu, energii
    > elektrycznej i ZUSu?

    I tak, i nie.

    Nie o to chodzi, aby krył koszty, ale o to, aby uczciwie pracował. :)
    Jeśli zapracuje -- niech kryje koszty lokalu o powierzchni 100 hektarów,
    energii (także tej nadprzyrodzonej) i całego ZUSU wraz z wszelkimi
    zadłużeniami i obciążeniami tegoż... ;) Może nawet wesprzeć
    poszkodowanych w powodzi. :)

    Ale jeśli nie zarobi -- dlaczego miałby cokolwiek kryć?

    Komunizm skończył się. Teraz obowiązywać ma inna ideologia -- pracujesz,
    więc zarabiasz. Jak rozporządzisz tym, co zarobisz -- Twoja sprawa. :)

    > Na życie to już sobie zarobi na drugim etacie jako
    > kelner w nocnej knajpie (z napiwków) :->

    Gdzie będzie pracował dodatkowo -- to też jego problem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'