eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKomputery z CastoramyRe: Komputery z Castoramy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: knrdz <p...@v...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputery z Castoramy
    Date: Tue, 25 May 2010 12:34:06 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <htg96b$qrg$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <ht43lt$nc5$1@news.task.gda.pl>
    <ht4481$1eqs$1@news.mm.pl> <ht6gmh$cvm$1@mx1.internetia.pl>
    <4bf703ff$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht863h$1h9$1@mx1.internetia.pl>
    <4bf90399$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <htb32q$k74$1@node2.news.atman.pl>
    <4bf98cac$0$19167$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4bfa3823$0$19180$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4bfa3dbd$0$17095$65785112@news.neostrada.pl>
    <htdk3g$1si$1@mx1.internetia.pl>
    <4bfa7719$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <htg6sn$2bi$1@mx1.internetia.pl> <htg769$64d$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-144-7.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1274783755 27504 77.254.144.7 (25 May 2010 10:35:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 May 2010 10:35:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <htg769$64d$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1175303
    [ ukryj nagłówki ]

    Santana pisze:

    > No to podziel się swoimi wnioskami :) Ile według ciebie wynoszą, mniej
    > więcej, marże detaliczne w polsce?

    Ale zdradź mi - co mnie (jako konsumenta) miałoby obchodzić na którym
    etapie dystrybucji komuś się przecinek w prawo przesunął? Wyzdychają
    sklepiki (jak frajerzy przestaną w nich przepłacać), to i dystrybutorzy
    zmiękną albo do nich dołączą. Próżni nie będzie, zaraz ktoś wypełni,
    zresztą już teraz im markety pokazują jakie mogą być ceny (choćby na
    promocjach, a skoro mogą być na promocjach to mogą i bez, nikt mi nie
    wmówi, że MM czy Careefour do swoich "-30%" dopłacają, czy choćby nic na
    tym nie zarabiają) i jakie może być podejście do kwestii reklamacji, w
    tym poruszonej przez OPa możliwości zwrotu nie używanego, a tylko
    gruntownie przetestowanego urządzenia w ciągu kilku dni/tygodni od
    zakupu. Wracając do tego tematu zacytuję obowiązujący w Polsce Art. 3.3
    Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej:
    "Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie
    warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru
    konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz
    funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów." i
    poproszę szanownych "handlowców" o interpretację np. na otwierającym
    wątek przykładzie kupna nowego notebooka. Czyżby nie tylko sklep
    wysyłkowy miał obowiązek przyjąć zwrot takiego uruchomionego komputera,
    który jednak nie sprawdził się w jakimś konkretnym interesującym
    konsumenta zastosowaniu, ale i każdy sklep stacjonarny ma obowiązek
    umożliwić taki test, choć już nie u siebie w domu, a w "miejscu
    sprzedaży", za to przed zakupem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: